Saturday 18 November 2017

Google Aksjeopsjoner Kjeden


Google Kraftig aksje - og indeksalternativsporingsverktøy for amerikanske aksjemarkeder. Spor opsjonspriser og opsjonskjede for aksjer og indekser fra Nasdaq, New York Stock Exchange (NYSE), SampP osv. Ring og sett opsjonspriser for flertall av amerikanske aksjer, indekser og ETFer (Exchange traded funds) Enkel å bruke og detaljert valgkjede funksjonalitet for individuelle skript. Støtte for ulike utløpsdatoer Mulighet til å søke og legge til aksjene, indekser i listen din. Full aksjeindeks detaljer vises med diagrammer. Støtte for daglige, ukentlige, månedlige og årlige fullskjerm diagrammer. Tilpassbar liste med mulighet til å fjerne, legge til, ombestille lagerindekser. Støtte for nyheter relatert til aksjer Fullt optimalisert for tablettvisning For tilbakemelding, utgiv rapporterings - og funksjonsforespørsler vennligst kontakt ved kodeandrogmail. Nasdaq, - (NYSE), S amp P .., ETFs (). ,. . ,,. ,,. ,,,, codeandrogmail GRATIS registrering kreves for å fortsette. Du har sett 6 sider i løpet av de siste 6 timene. For å fortsette, vennligst registrer deg på Stock Options Channel for ubegrensede sidevisninger og vårt gratis ukentlige nyhetsbrev ved å skrive inn navn og e-postadresse nedenfor. Registrering er helt gratis. Ved å registrere deg, godtar du vår personvernpolicy for brukervilkårene. Hvis du er i Canada, må du klikke her for alternative registreringsside. Problemer med registreringsplagget Aktiver nettleseren din for å motta vår informasjonskapsel for å løse. Andre spørsmål Send oss ​​e-post på: infostockoptionschannel GOOGL Options Chain StockOptionsChannel Opphavsretts kopi 2012 - 2017, Alle rettigheter reservert Ingenting i aksjeopsjoner Kanal er ment å være investeringsrådgivning, og representerer heller ikke uttalelse fra, råd fra eller anbefalinger fra BNK Invest Inc. eller noen av dets tilknyttede selskaper, datterselskaper eller partnere. Ingen av opplysningene i dette dokumentet er en anbefaling om at en bestemt sikkerhets-, portefølje-, transaksjons - eller investeringsstrategi passer for en bestemt person. Alle seere er enige om at BNK Invest, Inc. under ingen omstendigheter vil være ansvarlig for eventuelle tap eller skader forårsaket av din avhengighet av oppnådd informasjon fra datterselskaper, partnere, offiserer, ansatte, tilknyttede selskaper eller agenter. Ved å besøke, bruke eller vise dette nettstedet, godtar du følgende fullstendig ansvarsfraskrivelse for brukervilkår og personvernregler. Video-widget og markedsvideoer drevet av Market News Video. Sitat og opsjonsdata forsinket minst 15 minutter aksjekursdata drevet av Ticker Technologies. og sammenslåing. Kontakt aksjealternativer Kanal Møt vår redaksjonelle stab. Det er en liten kjent måte å få informasjon om valgkjede fra Google, dette vil vise hvordan it8217 er gjort, så vel som å vise hvordan du bruker den ved hjelp av C. (Enkel nok på hvilket som helst språk siden it8217s REST-basert , så hvis du ikke er en C-utvikler don8217t, la dette stoppe deg.) DETTE ER IKKE EN OFFICIELL API. GOOGLE støtter ikke dette for noe, men deres eget interne bruker og kan endres når som helst. BRUK DETTE PÅ DIN EGEN RISIKO. Å få tilgang til REST-baserte Google-innstillingsprogrammet for Google Google viser aksjealternativer på det finansnettstedet. Et eksempel på dette er dette for AAPL8217s alternativkjede. Med en svært liten modifikasjon til dette kan du få dataene i et JSON-format. (it8217s ikke akkurat JSON, jeg vil dekke dette under) Forskjellen mellom nettstedet og API er tillegg av en enkel spørre streng 8220outputjson8221. Slik blir nettadressen: 8220googlefinanceoptionchainqAAPLampoutputjson8221 Forstå Google Option API Call 8220googlefinanceoptionchainqAAPLampoutputjson8221 vil gi deg flere data tilbake: Neste utløpsdato En liste over alle tilgjengelige utløpsdatoer for symbolet En liste over alle putene En liste over alle anropene The Prisen på den underliggende aksjen (ikke opsjonsprisen.) Her er en utdrag av returdataene: Det er åpenbart flere utløpsdatoer for AAPL-alternativer og flere samtaler pluss jeg gjorde ikke ringe, men jeg synes dette burde gi deg en ide av den generelle strukturen. Dette virker bare for det siste utløpet. Alle tilbakekjøpte alternativer vil bare være for utløpet. Du kan velge en annen utløp lett nok skjønt: Du vil legge merke til tillegg av tre nye søkestrenger, disse angir året, måneden og dagen for utløpet. Jeg synes det er best å ringe den forrige nettadressen for å få listen over gyldige utløpsdatoer, og bruk denne for å få alle streikene for en bestemt utløpsdato. Men resultatene er ikke gyldige JSON Dessverre er de ikke. Hvis du ser på prøven klistret over, vil du legge merke til at både navn og verdi skal være vedlagt i sitater, men ikke. Faktisk er ingen av navnene i sitater, og bare noen av verdiene er. For å fikse dette kjører jeg det gjennom et vanlig uttrykk for å omgjøre navnene og verdiene i anførselstegn før du prøver å lage et objekt ut av JSON. Dette er hvor det adskiller seg fra ett språk til det neste, men for C gjør jeg følgende: Bruke denne alternativkjeden API i programmene Dette forutsetter at du bruker 4,5 eller høyere. Det vil fungere med andre versjoner, men du må kanskje fjerne 8220asyncawait8221 logikken, kanskje Thread. Run også. I C it8217s er det enkelt å konsumere denne APIen og få funksjonelle objekter fra den. Først kan vi starte med de definisjonsfilene som trengs for å forvandle det nesten-JSON til objekter: Pro Tips: Hvis du lurer på om jeg skrev alt som i svaret er nei. Visual Studio har en flott lite kjent funksjon. Kopier JSON fra det google api-samtalen og deretter i Visual Studio goto Edit-gtPaste Special-gtPaste JSON som klasser. Og det gjør jobben for deg (jeg gjorde tweak det litt, men la VS gjøre kjedelig kartlegging for deg.) Så snart vi har den grunnleggende strukturen for hvordan du lagrer disse anropene som beskrevet ovenfor, trenger vi å få dataene og fikse dem JSON problemer. I dette oppretter vi en WebClient for å hente dataene. Jeg gjør dette på en egen tråd, ikke nødvendig i alle tilfeller, men hvis du skal koble dette til en brukergrensesnitt, vil dette forhindre at brukergrensesnittet ditt blir låst mens dette får dataene. Deretter kaller det en av de to URL8217-ene som er vist tidligere, alt avhengig av om utløpsdagen, måneden og året har blitt sendt inn. JSON er renset opp, da konverterer den til en gjenstand. Det kalles til. FraJsonlt8230gt () er en utvidelsesfunksjon jeg skrev at I8217m bruker. It8217s bruker JSON parsing fra System. Runtime. Serialization assembly. Jeg bruker dette over alt i de fleste av prosjektene mine, og senere vil jeg også bruke en. Toltgt () forlengelsesfunksjon, så I8217ll liste det her også. Husk at du kan bruke noen JSON-parser, for eksempel JSON, dette er bare min preferanse. Legge til et brukergrensesnitt på alternativkjede-dataene Så det dekker å få dataene. Hvis du vil lage et valgkjedebord med samtaler på den ene siden, slår det i midten og put8217s på den andre det er lett å gjøre med WPF, og Google Options-API-koden jeg har lagt ut på GitHub, inneholder bare et slikt eksempel. Ja, jeg vet at det er verdt å gjøre, men jeg ønsket å vise konseptet uten å gjøre koden vanskeligere ved å legge til mer funksjonalitet eller stil enn nødvendig. For å få denne oppsettet opprettet jeg en ny klasse kalt en OptionPair. It8217s brukes bare av brukergrensesnittet til å vise disse radene. Hver rad er et OptionPair-objekt, det vil si en put, samtale og streik. Jeg brukte ikke MVVM for dette, igjen ønsket jeg å holde det enkelt, så it8217s bare et enkelt WPF-vindu med noen kode bak. Her er den fulle koden for vinduet: Det meste av det skal være ganske enkelt å forstå. Når en bruker går inn i et lager ticker og klikker en knapp, blir det de første dataene som er for den siste utløpet for det alternativet. Utløpsdatoen som returneres, legges deretter inn i en samling som skal vises i en rullegardinboks, slik at brukeren kan velge en annen. OptionPair-objektene blir opprettet og vist i rutenettet. Hvis brukeren velger en ny utløpsdato, kalles metoden FetchData () som får nye data og fyller nettverket. Her er XAML Ingen overraskelser her bare bindende gjenstandene. Det eneste som gjør oppmerksom på er ExpirationConverter som tar år, måned, dag format Google returnerer og endrer det til noe bedre for visning: Håper du likte dette utseendet på denne nyttige og interessante alternativkjeden API fra Google. Husk at dette ikke støttes av Google, så jeg ville ikke foreslå at du bruker det i et produksjonsprogram, men det er interessant å leke med. Hvis du ønsker å utvide på dette for å legge til greker som delta, gamma, vega etc. Jeg har en annen artikkel du kanskje vil se på: Vaniljealternativ Math Del dette: Skrevet: 10. desember 2015 12:02 Randy Guidry Hei. Jeg har problemer med å bruke samtalen googlefinanceoptionchainqAAPLampoutputjson med javascript. Kan du sende meg en liten javascript kodebrikke for å ringe og vise del av resultatet, si bare det første elementet, utløper Takk på forhånd, Randy Skrevet: 16. desember 2015 21:09 Kelly Elias Beklager jeg har ikke Javascript til å gi deg, jeg gjør hovedsakelig C. Mitt Javascript er dårlig som det har vært lenge siden jeg virkelig har gjort mye i det. Skrevet: 26. august 2016 23:40 Randy. Trenger fortsatt hjelp på dette, kan jeg gi deg noen tips. Skrevet: 19. oktober 2016 13:38 Randy Guidry Kenny, Ja, jeg kunne fortsatt bruke litt hjelp. Jeg ga opp det for noen måneder siden, fordi jeg fikk en politikkfeil med samme opprinnelse når jeg prøvde å ringe Google API. Vet du hvordan du skal komme deg rundt dette Skrevet: 28. mars 2016 10:51 Hva med å få data for flere bedrifter på en gang Dette synes å ha svært begrenset nytte hvis du må spamse serveren sin med 1 forespørsel per bedrift. Får du ikke få din IP blokkert Skrevet: 15. juli, 2016 10:37 Hei: Jeg bruker programmet Alternativer Kjededata med GUI, kompilerer fint, men når jeg ser verdiene er fullstendig galt På Google Options-kjedesiden, for eksempel i dag, juli-15-2016 , Spør jeg Alternativkjeden for AAPL, og jeg velger utløpsdato august 26-2016, og jeg ser på strekkprisen 100 for en PUT siste pris 3,70, og i programmet får jeg siste pris 1,20. Hvorfor verdiene av PUT er feil Takk Tony.

No comments:

Post a Comment