Thursday 23 November 2017

Making A Stue Trading Aksjeopsjoner


Avslutt jobben din til å handle aksjer Trading er ofte sett på som et høyt barriere-til-inngangsfelt, men dette er rett og slett ikke tilfellet i dagens marked. Nå kan enhver med ambisjon og tålmodighet handle, og gjøre det til live, selv med lite eller ingen penger. Lyder fantastisk Det er, og det er så mange alternativer tilgjengelig for folk med lyst til å sette seg i tid til å lære. New Era of Trading Endringer i teknologi og økende volumer på børsene har ført til en rekke svært små handelshindringer. I noen tilfeller er det ikke nødvendig med personlig kapital, og i andre tilfeller vil det bli nødvendig med en liten del av kapitalen for å komme i gang for å verifisere din forpliktelse til handel. Med markeder som er så sammenknyttede, åpner den alltid handelstid et sted på kloden, og mange av disse markedene kan nås relativt enkelt. Dette betyr at selv folk som har heltidsjobber eller barn hjemme kan handle - det handler bare om å finne riktig marked og mulighet. Dette er ikke å si at handel er en enkel bedrift - det kan være veldig tøft å holde seg i lang tid. Når vi ser på ulike handelsalternativer som er tilgjengelige i dagens marked, ser du at du er i stand til å komme inn på markedet, men din endelige suksess avhenger av deg. Vi vil se på disse alternativene i dybden for å se hva de tilbyr karrierevis, eller om de bare kan brukes til å generere ekstra inntekt. Alternativene som er tilgjengelige, tror ofte at heltidshandlere med avanserte grader og høy stamtavle bare jobber for investeringsbanker. Like vanlig er tanken på at du trenger handel med store mengder kapital og forbrukstid. Det er sannsynligvis sant at du kommer inn i en investeringsbank eller på et stort institusjonelt handelsgulv. du må ha forbindelser eller en fremtredende pedagogisk bakgrunn som skiller deg fra hverandre. Derfor vil dette alternativet ikke være fokusert på. I denne artikkelen vil vi fokusere på hvordan den gjennomsnittlige personen, med omfattende eller svært liten handelserfaring, kan komme inn i handelsarenaen og skape rikdom. Handel Uavhengig Det første alternativet, og sannsynligvis det enkleste fordi det er så fleksibelt og kan støpes rundt hverdagen, handler hjemmefra. Men daghandel aksjer hjemmefra er også en av de mest kapitalintensive arenaene. Dette skyldes at minimumsbehovet for en næringsdrivende som er utpekt som en mønsterdagsforhandler, er 25 000, og dette beløpet må opprettholdes til enhver tid. Hvis handelsmannens konto faller under dette minimumet, vil han eller hun ikke få lov til dagshandel før minimumsverdienivået blir gjenopprettet enten ved å sette inn kontanter eller verdipapirer. Derfor må potensielle handelsmenn være oppmerksomme på de andre markedene som krever mindre kapital og har lavere barrierer. Valutamarkedet (valuta) eller valutamarkedene tilbyr et slikt alternativ. Kontoer kan åpnes for så lite som 100, og med innflytelse. en stor del av kapitalen kan styres med denne lille summen av penger. Dette markedet er åpent 24 timer i døgnet i uken, og gir dermed et alternativ til de som ikke kan handle i faste markeds timer. Kontrakten for forskjell (CFD) markedet har også utvidet seg. En CFD er en elektronisk avtale mellom to parter som ikke innebærer eierskap av den underliggende eiendelen. Dette tillater gevinster å bli tatt for en brøkdel av kostnaden ved å eie eiendelen. Som med forexmarkedet. CFD-markedet gir høy innflytelse, noe som betyr at mindre mengder kapital er nødvendig for å komme inn på markedet. Aksjemarkedet kan også handles med en CFD. Mens aksjen aldri eies, tillater kontrakten at overskudd blir spunnet fra å spekulere på de underliggende aksjer eller indekser ved å speile sin bevegelse. Høy innflytelse betyr høyere risiko. men hvis en næringsdrivende ikke har en stor del av kapitalen, kan dette markedet fortsatt inngås med svært lave barrierer. Å utdanne seg på de involverte risikoene og bygge en sterk handelsplan er absolutte måter før du deltar i noen handelsaktivitet, men når du er høyt utnyttet, blir den enda viktigere. Proprietære handelsfirmaer Proprietære handelsfirmaer har blitt veldig attraktive med sine treningsprogrammer og lavavgiftskonstruksjoner. Hvis ideen om handel hjemmefra ikke appellerer til deg, kan du jobbe på et handelsgulv. Under dette systemet er handelsmannen utstyrt med fast kapital (eller leveranset kapital) for handel og risikoen er delvis forvaltet av firmaet. Mens personlig disiplin fortsatt er veldig viktig, tar handel for et firma noe av vekten av en handelsmenns skuldre. Arbeide for et firma kan også kreve arbeid på et kontor i løpet av markedstid, selv om enkelte bedrifter tillater handelsmenn å handle eksternt hjemmefra. Fordelene ved å jobbe med et handelsfirma kan omfatte gratis trening, som er omgitt av andre vellykkede handelsmenn. konstante handelsideer, sterkt reduserte gebyrer og provisjoner, tilgang til kapital og resultatovervåking. Mange proprietære handelsfirmaer vil akseptere folk som har vist initiativ i bakgrunnen og har litt utdanning på sitt tidligere felt. Dette skyldes at firmaet kan overvåke en handelsvarerisiko, og de som ikke viser løfte, kan slippes ut med svært lite samlet tap for firmaet. Betaling i et firma er basert på ytelse, og er normalt en prosentvis utbetaling av nettoresultatet etter avgift. Det kan være nødvendig med noen lisensiering, men det er ikke alltid tilfelle, avhengig av selskapets struktur. Å passere Serie 7-eksamenen vil bety at det er flere firmaer med hvem du er tilgjengelig for handel. Hvert firma opererer litt annerledes, så finn en som passer dine behov, personlighet og omstendigheter. Noen krever at du bruker noe av din egen hovedstad. Hvis du søker etter en liste over proprietære handelsfirmaer, vil du kunne se hva som er tilgjengelig for deg. Bunnlinjen Når du har bestemt hvilken handelsmetode som passer deg best, er neste trinn avgjørende. Hvis handel fra hjemmet er hovedinteressen, må du bestemme hvilke markeder du vil handle i basert på kapital og interesser. Du må da utarbeide en omfattende handelsplan. som også er en forretningsplan (handel er nå din virksomhet) og bestemmer hvordan du skal operere som handelsmann. Derfra kan du utforske ulike nettbaserte meglere og sammenligne hva de tilbyr. Se etter en mentor eller noen til å hjelpe deg. Så er det på tide å begynne å handle. Realiteter av fulltidsmulighet Trading 05102011 10:00 EST For mange overconfident nybegynnere tjener som kanonkorn for de mer erfarne, pasienthandlere. Men hvis du går inn i denne industrien forberedt og med rimelige forventninger, kan du kanskje gjøre en komfortabel bolig. Hvor mye kan jeg forvente å tjene handelsopsjoner Hva er en rimelig avkastning på opsjonsinvesteringen Hvor lang tid tar det før jeg kan bli en lønnsom alternativhandler Disse er ofte stilte spørsmål. De fleste nye opsjonshandlere gjør feil forutsetning om at de vil lykkes, og det eneste spørsmålet er hvor mye de skal forvente å tjene. En leser spurte meg om han kunne forvente å tjene tilstrekkelig leve og støtte seg i pensjon når handelsopsjoner. Hvor mye penger måtte han investere 5.000 Den uheldige mannen trodde at han kunne tjene mellom 60 og 100 per måned i løpet av hver måned, uten tap som ville utrydde sin konto. Og dette antar at han vil vurdere 3000 til 5000 per måned for å være en ldquoliving. rdquo. Åpenbart er en slik drøm bare det: Et uoppnåelig mål. Det er imidlertid et legitimt spørsmål. Anta at en erfaren tradermdashsomeone som tjener penger på hisher-alternativet, handler om å bli en profesjonell handelsmann og kanskje avslutte dagen med å handle på heltid. Sikkert inntektsforventning er et svært viktig hensyn. For eksempel, herersquos et spørsmål jeg nylig mottok via e-post og mitt svar: ldquoHi Mark, jeg har noen personlige spørsmål for youmdashwhat gjennomsnittlig årlig avkastning fikk du når trading ldquofull-timerdquo, hvilken avkastning er rimelig å forvente (antar en rekke å miste handler selvfølgelig) når man handler semi-aggressiv, ikke for konservativ (trading 15-delta jern kondorer). Ønsket, ideelt årlig avkastning er 20. Irsquom snakker ikke om avkastning på margin, avkastning, Irsquom interessert i gjennomsnittlig totalavkastning. Og den andre spørsmålet du har å miste år som selger sprekker Årsak Jeg ber om at Irsquom i noen år håper å handle for å leve og Irsquom fortsatt bestemmer (og prøver) hvilke økonomiske kjøretøyer og strategier som passer best for meg. Takk. rdquo Mitt svar Irsquom glad for at du vurderer denne planen i minst noen år før du er klar til å ta skrittet. Du vil ha en sjanse til å bygge kapital og være sikker på at du er klar til å gi opp arbeidet ditt. Noen av svarene mine er personlige, men det er sannheten. Jeg brukte år på å skrive dekket samtaler, fordi megleren ikke ville tillate meg å selge kontanter sikrede setter, og jeg var ikke en fan av jern kondorer. Dermed er avkastningen min meningsløs for deg, fordi den strategien er svært avhengig av å plukke anstendig aksjer og å velge hvor aggressiv det skal være når du skriver alternativer. Jeg har alltid skrevet in-the-money (ITM) samtaler. Jeg gjorde det bra, men ble knust i teknologiboblen. År senere, da jeg byttet til jernkondensorer, tjente jeg fortjeneste i 14 sammenhengende måneder, og jeg handler ikke de aller høyeste sannsynlighetsspredningene (85 til 90). Det vinnende strek vil ikke skje igjen i mitt liv. Tap er en del av spillet. Jeg donrsquot har virkelig et godt svar på hva du bør forvente. Jeg leser dine beskrivende ord, men de betyr forskjellige ting for forskjellige mennesker. ldquoConservativerdquo er et vanskelig ord, og det du mener er semi-aggressiv, kan være opprørende farlig for noen andre. Men la meg fortelle deg dette: Noen ganger er markedene perfekte for jernkondensorer. Markedene beveger seg opp og ned, men ikke for langt, og til slutt går du ut av handel med et godt fortjeneste I dette scenariet har jeg kunnet tjene mer enn 20 (av verdien av hele kontoen min ikke avkastning) i en enkelt måned . Jeg forsikrer deg om at dette ikke skjedde for ofte. Når markedene er gode, må vi ta det de tilbyr. For meg antyder det ikke å være grådig. Jeg prøver å handle 90-dagers jernkondensorer og samle om 300 for ti-punkts RUT ICmdash270 til 350. Jeg dekker fortsatt ldquolittle guysrdquo når spredningen kommer ned til 20 cent. Jeg kan by på 15 cents del av tiden. I dag bønner jeg 25 cent for å prøve å lukke juli i løpet av juli. Når markedet blir volatilt, endres alt. Den stønne inntektsstrømmen fordamper, og du kan miste mye penger i en hast. Hva skal du gjøre Du kan sitte på sidelinjen. Du kan kutte posisjonens størrelse. Du kan foretrekke å justere raskt når du sniffer problemer. Men du må endre noe om måten du handler på. Og det er spesielt viktig å gjenkjenne at de gode fortjeneste dagene har gått. De kommer tilbake, men du vet ikke når. Itrsquos er lett å tjene penger med jern kondorer. Irsquove sa at før Imidlertid er det lettere å miste penger med jernkondensatorer og det er altfor lett å miste det i store biter. Thatrsquos hvorfor risikostyring er viktig. Du kan være litt sta, men bare litt. Over-tillit fra å vinne streker kan forårsake mye skade Når det gjelder ldquoconservativerdquo (15-delta) jernkondensorer, anser jeg donutsquot at disse er for konservative. Selv om jeg ofte handler 15- til 17-delta jernkondensorer (IC) med den enkelte samtale og satt delta av alternativet som selges i det delta-området, ville jeg absolutt klassifisere det som semi-aggressive. Trading 15-delta jern kondorer vil resultere i maksimal fortjeneste (alle valg utløper verdiløs) 70 av timemdashif du lukker øynene og holder til slutten. Jeg håper du vet bedre enn å prøve å gjøre det. NESTE: Er en 20 retur mulig er en 20 retur mulig at retur ville bli vurdert ldquosupercalifragilisticexpialidociousrdquo av nesten alle erfarne alternativet trader på planeten. Itrsquos slags resultat oppnådd på en konsekvent basis bare sporadisk, og av worldrsquos beste handelsmenn. En handelsmann kan ikke komme inn i spillet som en profesjonell med slike forventninger. Hvis det var lett, ville alle være i dette spillet. Likevel tror jeg det er mulig, selv om det er langt fra garantert. Det tar kapital. Du må tillate å miste streker og drawdowns. Du må ha tilstrekkelig kapital. Hvis du er tvunget til å ta ut penger for levekostnader samtidig som du mister, kan du ikke ha tilstrekkelig kapital til å holde deg i bedriften. Vær oppmerksom på at 20 av 250 000 er 50k. Thatrsquos ekte penger, men er det nok for deg og din livsstil Hvis du bruker alt det, vil kontoen din ikke vokse, og du må tjene summen igjen og igjen. Vær sikker på at du har nok kapital. Vær sikker på at du kan overleve hvis du tjener mindre enn målet ditt. Jeg har ikke vært i stand til å gjennomsnittlig nær 20 gjennom årene. Men det betyr ikke at du ikke kan. For å oppnå dette målet har jeg ett viktig forslag: Gjør det til din bedrift for å målrette et overskudd nær målet ditt. Ikke hold posisjoner der risikoen er for stor, med mindre du handler mindre størrelse. Ikke fall i fellen av å selge to deltaalternativer og samle 30 til 40 cent for en ti-punkts jernkondorator. Jeg foreslår at du handler med øye for å tjene 2 til 3 per måned, og ikke 10. Ett problem med handel med jernkondorer er at en vinnende strekk gjør at handelsmannen tror at han eller hun er invinciblemash med den uunngåelige konsekvensen av å pådra seg en katastrofe. Mitt forslag Du vil pensjonere. Du vil være en heltidspraktiker. Du må gjenkjenne og respektere risikoen for ødeleggelse (går i stykker). For å oppnå dine mål når du handler jern kondorer, må du overvinne grådighet. Du må vite når risikoen bare er for stor for belønningen og gi opp handel. Dette gjelder å forlate med tap, samt å kjøpe tilbake billige stillinger (ja det ser ut som å kaste penger i søppelet) for å beskytte mot den uunngåelige overraskelsen. Du må handle riktig størrelse og ikke bygge gigantiske posisjoner bare fordi verden ser strålende ut for jern-kondorhandleren. Dette er ikke lett. Men du vil ha noe spesielt i livet. Du vil ha en jobb du elsker og masse penger. Dette er ikke en gave. Det må være opptjent. Når du og jeg har gått så langt vi kan gå på å lære deg hvordan du har en rimelig sjanse til å oppnå drømmene dine, kan du gjøre det bra å se en personlig mentor eller handelsbuss. Men letrsquos snakker på den tiden. Du vil ikke velge tilfeldig. Og om de pesky ldquolosing yearsrdquo du nevnte. Vi har alle å miste måneder. Men hva med å miste år Irsquove hadde mange av dem. Jeg vet at det er alt knyttet til risiko. Jeg forstår at ting så bra ut eller at jeg misforstått risiko. Hvis du kan unngå at du kan unngå å være grådig, kan du bare gjøre dette. Jeg skulle ønske jeg var ung nok til å takle handel med akkurat det tankegangen. Jeg har ikke lyst til å dele historien min. Jeg annonserer ikke meg selv som en eksperthandler som lager millioner (selv om jeg tjente mer enn 1 million i hvert av to forskjellige år da jeg var en CBOE-markedsfører). Å være en markedsfører og å være en detaljhandel er to forskjellige verdener, og det er ingen rimelig måte å sammenligne dem med. Det faktum at jeg ikke tjener millioner i dag, er den viktigste grunnen til å understreke viktigheten av risikostyring til personer som jobber med meg i min premium service eller som leser blogginnleggene mine. Risikostyring er hele ballspillet. Hvis du ikke tar hensyn til det aspektet av handel, eller hvis du bestemmer deg for å utsette å tenke på det emnet i noen år, ville du gjøre en stor feil. Det er en god sjanse for at handelskarrieren din vil ende borte. Som markedsfører hadde jeg tjenester av risikostyrere. Dette er folk som visste hva de gjorde, men jeg hadde det ego av en vinnende handler. Jeg ble advart mer enn en gang. Jeg hadde folk som ba om å erkjenne hva som kan gå galt. ldquoHva vet du, jeg trodde. Vel, svaret er at de visste sannheten. De visste statistikk. De forsto virkeligheten. Og dette var før 1987mdash da det meste av verden først kom til å forstå at markeder ikke følger normale klokkeformede utbredelser, og kurvens haler (spesielt nedadgående haler) forekommer langt oftere enn spådd. Jo, andre forstod det konseptet tidligere, men virkeligheten i oktober 1987 brakte den hjem til alle. Disse risikostyrene visste, men kunne ikke lære meg. Nå vet jeg og prøver å lære andre. Risikostyring er hele ballspillet. Mer kommentarer fra Mark Wolfinger kan bli funnet på Alternativer for Rookies. Er det mulig å lage en levende handelsaksjer Oppdatert 6. august 2016 Et av spørsmålene jeg blir spurt regelmessig, er at du kan gjøre en levende handelsaksjer. Det er ingen overraskelse fordi tanken om at du kunne slutte jobben din og støtte deg selv bare ved å handle aksjer er fascinerende for de fleste. Det virker som en fantasi, noe som ville være umulig å gjøre. Så du kan tenke på deres sjokk når jeg forteller dem at det er mulig å skape en levende handelsaksjer - men er det sannsynlig at det er det virkelige spørsmålet. Hvert år, nybegynnere investorer, buoyed av deres papirhandel suksess. ta hoppet på troen og bestem deg for at de skal tjene penger fra aksjemarkedet. Noen gjør det, men det store flertallet blåser bare opp sine kontoer. Jeg kjenner folk som gjør en god levende handel aksjer og som har gjort det vellykket i årevis. Ive sett folk bokstavelig talt sitte på en tropisk strand, eller i et herskapshus høyt oppe i Hollywood Hills, bevæpnet med bare en bærbar datamaskin og en internettforbindelse, som kan skille ut en levende fra markedet. Og det, selvfølgelig, er det en frihet for handel for en levende, frihet. Frihet til å være din egen sjef, arbeid hvor, og når du vil, og for å være økonomisk trygg. Men virkeligheten er at handel for å leve er en tøff jobb, en som krever et svært spesifikt ferdighetssett og risikotoleranse som de fleste bare ikke har. Å kunne handle for å leve betyr vellykket å nå et nivå av fortreffelighet som de fleste aldri vil oppnå, uansett hvilken karriere de velger. Det er forskjellen mellom å være en film ekstra og en Oscar-vinnende skuespiller. Mellom å spille i en pick-up fotballkamp i parken og være Superbowl MVP. Mellom en helgmusiker og en rockestjerne. Det jeg sier er at det er mer en drøm for folk flest enn en realitet, og selv om jeg aldri vil motvirke noen fra å forfølge drømmen sin, er det viktig, hvis du vil forfølge handel for å leve, å gå inn i den med din øyne vid åpne. Til å begynne med må du ha en solid handelsmetode, en som utnytter volatiliteten. men holder alltid risikostyring som hovedprinsipp. Ideelt sett bør denne metoden ha blitt testet over tid, i alle forskjellige markedsmiljøer, og med ekte penger. Deretter vil du bruke litt seriøs tid på å utdanne deg selv om alt du kan knytte til handel. Det er viktig å understreke dette - du vil være en handelsmann, ikke en investor - så finn de beste bøkene om handel og sett inn de nødvendige timene for å gi deg en sterk forståelse av verden du skal komme inn på. Finansielt foreslår jeg alltid å ha ett år verdt av inntekt satt til side før du begynner. Dette er ikke bankrollen du vil handle med, men penger du vil bruke til å betale dine levekostnader. Å ha denne økonomiske pute vil gi deg hjernen, slik at du kan starte din nye karriere uten presset av å måtte handle for å gjøre leien. Psykologisk må du stå selv for inkonsekvensen som sikkert vil følge de første månedene av din handel. Målet når du handler for å leve, er selvfølgelig å ha en pålitelig og konsistent inntektsstrøm, men det vil ta tid å oppnå, og å måtte ha daglige svingninger i inntektene dine kan være tøffe på psyken, så vær klar for det. Men til slutt er den største hindringen du må overvinne for å få en levende handel aksjer er en følelsesmessig. Trading, av sin natur, består av å miste mer enn å vinne. En vellykket handelsmann vet at de vil miste små på mer enn halvparten av sine handler, men at fortjenesten på sine vinnende handler vil mer enn gjøre opp for sine tap. Dette virker motstridende mot vår menneskelige natur, hvor vi ønsker å vinne så mye som mulig. Hvis du ikke kommer til å forstå dette konseptet, kan det forårsake ødeleggelse på ditt følelsesmessige velvære. Dette er bare noen av tingene du må være oppmerksom på om du skal forsøke å leve handelsaksjer. Og selv om oddsene er mot suksessen din, hvis du er en av de få som kan mestre denne kunsten, vil den belønne deg på en måte som ingen annen jobb eller karriere kan.

No comments:

Post a Comment