Thursday 2 November 2017

Ipc Unigy Trading System


Waters Rankings 2014: Beste Trading Floor Communication System Provider IPC Skriv ut denne siden Traders på topp-tier bedrifter i dag trenger det allgood grader fra de beste universitetene, upåklagelig arbeid poster og gode referanser, en påvist evne til å utføre under press, og muligheten til å plukke opp telefonen. Det siste punktet kan virke overflødig, men det er overraskende hvordan kommunikasjonssystemer egentlig er limet som binder en handelsgulv, og i hvilken utstrekning de har gransket disse dager, som det er sett i de siste skandalene rundt de ulike valutamarkedene som tilbys. Som med de fleste former for bedriftsteknologi, er en enkelt plattform den ideelle heremdashonen som kan håndtere hele spekteret av elektroniske og telefoni behov som en bedrift kan ha. Igjen, selv om det er overraskende hvor mange kapitalmarkedsforetak som bruker et system for tårn, en for myke telefoner og en annen for overholdelse. Med sin Unigy-plattform har Jersey City-basert IPC løst problemet med brudd kommunikasjonssystemer ved å kombinere dem til en enkelt, kraftfull, enhetlig plattform. Å dømme etter det enkelt som det har vunnet denne kategorien i årets rangeringer, har Unigys uniformeringsnivå oppfylt marketrsquos forventninger. Unigy består av en rekke komponenter. IQMAX, IPCrsquos flaggskip turretdealerboard gir en fysisk tilstedeværelse til Unigy på tradersrsquo-skrivebord, mens IQMAX Omni og IQMAX Sync gir programvarekontroll til tårnet, slik at ansatte som jobber eksternt eller på katastrofegjenopprettingssider, har full tilgang til evnen til den harde telefonen, sammen med kommandoen evner fra en PC. Pulse gir mulighet for hoot og intercom-funksjoner, noe som gir en rask kommunikativ fordel for mellomstore og backofficepersonell, slik at Unigy kan støtte alle aspekter av en livsstil for en tradersquos. Underpinning mye av Unigyrsquos åpenbare appell er en fiksering på compliance, som har hatt et fornyet fokus på kommunikasjon gjennom makro regulering som DoddndashFrank Act, samt nyere markeds hendelser. Offiserer får makten til å bygge opp den enkle plattformen og se kommunikasjonsflyten på tvers av bedriften. Ytterligere smidighet er gitt av Blue Wave-applikasjonsutviklingsplattformen, slik at brukerne kan bygge og integrere både proprietære og tredjepartsapps til Unigy, imbuber hele kommunikasjonssystemet med hittil usett smidighet fra kundeforholdsstyring gjennom til post-trade activitiespany Oversikt over IPC Systems, Inc. Bedriftsoversikt IPC Systems, Inc. tilbyr nettverkstjenester og handelskommunikasjonsteknologi til å selge side og kjøpeside finansinstitusjoner, forhandlere, likviditetssteder, clearing - og avregningsfirmaer, uavhengige programvareleverandører, bedriftsfinansieringsavdelinger, leverandører av finansiell informasjon utveksling, og marked data leverandører over hele verden. Den tilbyr en enhetlig kommunikasjonsapplikasjonsplattform, handelsposisjoner, administrerte tale - og datatilkoblingsløsninger, overholdelsesteknologi, nettverk for finansmarkeder, direktekobling, ekstranett, enterprise-tilkobling, administrert VPN, taleforbindelse, handelsstemme, handelskommunikasjon, styringssystem, infrastrukturstyring, og en pakke med. IPC Systems, Inc. tilbyr nettverkstjenester og handelskommunikasjonsteknologi til å selge side og kjøpeside finansinstitusjoner, forhandlere, likviditetssteder, clearing - og avregningsfirmaer, uavhengige programvareleverandører, bedriftsfinansieringsavdelinger, leverandører av finansiell informasjon, og markedsdata leverandører over hele verden. Den tilbyr en enhetlig kommunikasjonsapplikasjonsplattform, handelsposisjoner, administrerte tale - og datatilkoblingsløsninger, overholdelsesteknologi, nettverk for finansmarkeder, direktekobling, ekstranett, enterprise-tilkobling, administrert VPN, taleforbindelse, handelsstemme, handelskommunikasjon, styringssystem, infrastrukturstyring, og en serie forbedrede service løsninger. Selskapet var tidligere kjent som IPC Information Systems LLC og endret navn til IPC Systems, Inc. i september 2006. IPC Systems, Inc. ble grunnlagt i 1973 og er basert i Jersey City, New Jersey. Det har tilleggskontorer i Quarry Bay, Hong Kong London, Storbritannia Melbourne og Sydney, Australia Shanghai og Beijing, Kina Mumbai, India Jakarta, Indonesia Tokyo, Japan Seoul, Sør-Korea Kuala Lumpur, Malaysia Singapore Taipei, Taiwan Paris, Frankrike Frankfurt, Tyskland Milano, Italia Zürich og Genève, Sveits Los Angeles og San Francisco, California Toronto, Canada Fairfield og Westbrook, Connecticut Alpharetta, Georgia Chicago, Illinois Boston, Massachusetts Murray Hill, New Jersey New York, New York Bensalem, Pennsylvania og Houston, Texas . IPC Systems, Inc. er et tidligere datterselskap av IPC Systems Holdings Corp. Harbourside Financial Center 3 Second Street Plaza 10 Jersey City, NJ 07311 Nøkkeltall for IPC Systems, Inc. Konsernsjef Finansdirektør President of Europe, Midtøsten Afrika og Interim leder av Marketing ProductServices Development President av ITS Divisjon Senior Vice President of Risk Compliance og administrerende direktør for EMEA-kompensasjon fra regnskapsåret 2016. IPC Systems, Inc. Nøkkelutviklinger IPC lanserer Connexus Chrono IPC kunngjorde lanseringen av Connexus Chrono, en nøkkelferdige klokkesynkronisering og tidsstemplingstjeneste konstruert for å levere høy presisjon, synkronisert og sporbar tid feeds til globale finansielle markedsdeltakere. Kunngjøringen ble gjort her på E-World Energy Water Conference. IPC leverer Connexus Chrono-løsningen fra 10 anlegg i EU, Nord-Amerika og ledende finanssentre i Asia-Stillehavsområdet, som Australia, Hong Kong, Japan og Singapore. Nøyaktige, pålitelige og kontrollerbare tidsinnstillinger etableres ved hjelp av atomur og synkroniseres til UTC for å sikre at samme tid er tilgjengelig fra alle Connexus Chrono-klokker globalt. Connexus Chrono kan leveres på en rekke forskjellige nivåer av nøyaktighet fra 1 mikrosekund til 250 mikrosekunder. Connexus Chrono-tilbudet fortsetter som en del av en bredere strategisk plan fra IPC for å tilby en nyskapende og omfattende pakke med produkter og tjenester relatert til kompatibel kommunikasjon. Affin Bank oppgraderer til IPCs Ny IQMax Touch på Unigy Financial Communications Communications Platform IPC annonserte Affin Bank, et heleid datterselskap av Affin Holdings Berhad, har oppgradert sin finansielle handelskommunikasjonsløsning til IPCs nye IQMAX Touch drevet av IPCs Unigy-plattform. Innen to dager etter en første handelsprøve, rullet Affin Bank, en IPC-kunde i lang tid, IQMAX Touch-kommunikasjonsenheten til alle sine forhandlere. IQMAX Touch tilbyr et nytt nivå av fleksibilitet og personalisering som gir produktivitetsfordeler for handelsmenn og deres driftspersonale. Traders kan få tilgang til det nyeste innen høyhastighets talekommunikasjonsteknologi med en åpen, fleksibel og utvidbar berøringsskjermkommunikasjonsenhet for å levere sikker og kompatibel kommunikasjon på IPCs Unigy-plattform. Det gir større operativ effektivitet, muliggjør forbedret applikasjonsintegrasjon, og kan forbedre brukernes produktivitet betydelig gjennom et intuitivt berøringsskjermgrensesnitt. Den første testen for IQMAX Touch førte til at handelsmenn raskt identifiserte favorittfunksjonene sine. QMAX Touch tilbyr et nytt nivå av brukerkontroll og katalogintegrasjon med alle verktøyene kundene trenger for å sikre at deres drift er effektiv og overholder interne retningslinjer. IPC lanserer Connexus Infrastructure Services IPC annonserte lanseringen av Connexus Infrastructure Services (CIS), en administrert privat og hybrid infrastruktur som en tjeneste (IaaS) med global tilgjengelighet på premier colocation-fasiliteter. Drevet av IPCs Connexus Cloud, CIS er en del av IPCs Financial Markets Network. CIS tilbyr en rekke løsninger som gjør det mulig for markedsdeltakere å utføre en rekke elektroniske handelsstrategier på tvers av flere aktivaklasser i markeder over hele verden. Tjenester spenner fra fraksjonert kabinettlokalisering for å fullføre infrastrukturhåndtering, inkludert server-, brannmur - og lagringsadministrasjon. Disse tjenestene er tilgjengelige i private eller hybrid IaaS-modeller kombinert med administrert tilkobling som utnytter IPCs Connexus produktportefølje for Extranet, WAN, Ethernet og Trader Voice-tjenester. IPC Financial Markets Network-porteføljen inkluderer dataforbindelsesløsninger som består av Connexus Extranet, Connexus Ethernet og Connexus WAN, samt taleløsninger som består av Connexus Voice and Trader Voice-tjenester. IPCs Financial Markets Network forbinder globale finanssentre og gir tilgang til mer enn 6000 markedsdeltakere på 700 byer i mer enn 60 land. Lignende Private Bedrifter Av IndustryIPC Systems kunngjør Unigy Platform Installasjon ved National Bank of Abu Dhabi JERSEY CITY, NJ 22. juli 2013 PRNewswire --160IPC Systems annonserte i dag distribusjonen av deres bestselgende Unigy-enhetlig handelskommunikasjonsplattform til National Bank of Abu Dhabi (NBAD). Vi er glade for å implementere Unigy i vår infrastruktur for å realisere forretningsmessige fordeler fra den skalerbare maskinvaren og sentraliserte styringsløsninger, samtidig som vi reduserer våre totale driftskostnader, sier Mr. Robert Smith. Stedfortreder SGM Global Financial Markets amp GM Trading og investeringer, Trading Floor, NBAD. Overføringen fra vårt gamle system var jevnt, og den innenlandske installasjonen og støtten vil hjelpe oss med å utvide vår tilstedeværelse i våre markeder. Kontinuitetsplanleggingssystemet har blitt implementert i bankene i Abu Dhabis hovedkontor og i deres Dubai-kontorer, med totalt 111 stillinger på tvers av de to frontrommene. Dette gjør NBAD til den første banken i UAE for å distribuere Unigy, som styrker sitt teknologiske lederskap og gjør det mulig for dem å reagere raskt ved hjelp av bransjens mest avanserte handelskommunikasjonsplattform. Vårt distribusjon av Unigy-systemet inkluderer to data-sentre for bakre rom, inkludert en spesifikt utpekt for datautvinning.160 Det ble også satt inn et tredje datasenter for bakre rom, noe som gir oss ytterligere beskyttelse i tilfelle et totalt tap av de andre, og gir en fremtidssikker løsning for kontinuitet planlegging, sier Mr. Jamal Abboud. hovedkontor, IT-avdeling. NBAD. Dette prosjektet ble håndtert av Rashed Al Makhawi Enterprises (RAME) 8211, en ledende leverandør av løsninger i Midtøsten. Deres tilnærming og detaljerte fremdriftsrapporter bidro til å forsikre oss om hele prosjektet. Vi er fornøyd med utførelsen og responsen. NBADs Unigy implementering vil bidra til å holde dem motstandsdyktig i tilfelle avbrudd av dataforbindelser, og vil bidra til å forbedre bankens nåværende effektivitet og produktivitet. IPC Systems, som en ledende leverandør av handelskommunikasjon, vil kunne støtte banken lokalt på grunn av sin globale posisjonering. Vi er veldig stolte over å ha blitt valgt for å installere dette systemet for NBAD for å bidra til å forandre handelsflyten, la Vivek Raghavan til. daglig leder, Rashed Al Makhawi Enterprises. Vårt team av dyktige feltingeniører og høyt utdannede teknikere tilbyr support online, på stedet og over telefon 24 timer i døgnet, 7 dager i uken for å hjelpe våre kunder til å kjøre med høy effektivitet. Vårt sterke partnerskap med IPC hjelper oss med å tilby denne eksemplariske ettersalgsservice og support.160 Vi er glade for at Nasjonalbanken i Abu Dhabi har valgt Unigy for sine forretnings kontinuitetsbehov, sier Mark Miller. Vice President, Product Management for IPC. Vårt ultimate mål er å gi kundene de verktøyene og teknologiene de trenger for å lykkes i et stadig mer konkurransedyktig miljø. Vi vil fortsette å jobbe for å imøtekomme de mangfoldige behovene til våre finansielle kunder i denne regionen og rundt om i verden for å levere ikke bare teknologi, men også den høyeste standarden på kundeservice. Unigy er IPCs revolusjonerende enhetlig handelskommunikasjon og applikasjonsplattform. Unigy-plattformene åpner standarder og serviceorientert arkitektur (SOA) for å strømlinjeforme handelsflytflyt, skape tilpassede apper for konkurransefortrinn, redusere operasjonelle risikoer og redusere totale eierkostnader (TCO) for firmaer i alle størrelser. Om IPC IPC tilbyr høy - og lavkontakt handelskommunikasjonsløsninger til det globale finansielle handelssamfunnet, inkludert de øverste investeringsbankene, hedgefondene og investeringsforvalterne i etablerte og fremvoksende markeder. Med et fokus på 100 prosent på denne sektoren og nesten 40 års kompetanse og en uovertruffen rekord av innovasjon, gir IPC kunder en samlet løsning som støtter samhandlende talehandel og sanntids elektronisk handel og markedsdataforbindelse.160 IPCs-tilbud inkluderer den første enhetlig kommunikasjonsapplikasjonsplattform, prisvinnende hardt og mykt tårn, elektroniske tilkoblingstjenester, inkludert forbedret taletjeneste, forretningskontinuitetsløsninger og service og support etter solnedgang. IPCs globale rekkevidde strekker seg til nesten 60 land 8211, inkludert en finansiell ekstranett på 4000 on-net steder i over 700 byer og over 115.000 tårn distribuert over hele verden. Hovedkontor i Jersey City, New Jersey. IPC har ca. 1000 ansatte i hele Amerika og EMEA og Asia-Stillehavsområdet. For mer informasjon, besøk ipc. Om National Bank of Abu Dhabi Norges Bank of Abu Dhabi (NBAD), nummer én bank i UAE, ble innlemmet i 1968 og er notert på Abu Dhabi Securities Exchange (ADX), under varelager (NBAD). Rangert som en av de 50 beste bankene i verden, opererer NBAD for tiden over 13 land på fire kontinenter. NBAD har et nettverk på mer enn 110 grener og 430 minibanker i UAE i tillegg til kontanter som er spredt ut på eksterne steder for å tilby banktjenester til kunder over hele UAE. Foruten brick amp mortel grener tilbyr NBAD 24 timers tilgang til Internett-banktjenester gjennom NbadOnline og NbadDirect, den SMS-baserte betalingstjenesten (Arrow), samt kontotilgang og personlig kundestøtte gjennom sitt døgnåpne Call Center. NBADs oversjøiske nettverk strekker seg fra Oman. Kuwait. og Bahrain i G. C.C. Egypt. Libya. og Sudan i Afrika, Storbritannia, Frankrike. og Sveits i Europa Hong Kong og Jordan i Asia til Washington, D. C. i USA. Totalt har NBAD nesten 50 grener og 60 minibanker utenfor UAE. NBAD tilbyr sine kunder et bredt spekter av finansielle tjenester rettet mot alle segmenter av forbruker - og bedriftsmarkedet. NBAD er klassifisert senior langsiktig termin AA-1 av Standard and Poors, Aa3P1 av Moodys og AA-F1 av Fitch, noe som gir den en av de sterkeste kombinasjonsverdiene til alle finansielle institusjoner i Midt-Østen. Forpliktet til tjenesten i UAE-samfunnet har NBAD et skriftlig samfunnsansvar, som er et viktig element i bankens overordnede strategi. Om Rashed Al Makhawi Enterprises Rashed Al Makhawi Enterprises L. L.C (RAME), med hovedkontor i Dubai. har over tiårs erfaring som en ledende, klarert og kjent, misjonskritisk teknologiløsningsleverandør i Midtøsten-regionen. Kjerneområdets kompetanse ligger innenfor sektorer innen bank og finans, kontaktsentraler, telekom, oljeforsyningsgassfirmaer og offentlige sikkerhetsorganisasjoner. Med et sterkt fokus på å glede kunden hver gang, blir RAMEs løsninger støttet av uovertruffen ettersalgsstøtte og service som er et referansepunkt i bransjen. Selskapet har sitt eget eget dedikert, kvalifisert, fabrikkopplært og sertifisert teknisk team som arbeider på en 24x7 basis. Det har også blitt den foretrukne og eksklusive samarbeidspartneren for ulike hovedkategorier. For mer informasjon, besøk makgroup. ae

No comments:

Post a Comment