Monday 16 October 2017

Ko Moving Average


Coca-Cola Company (The) aksjekart Realtid etter timer Pre-Market News Flash Sitat Sammendrag Sitat Interaktiv Charts Standard Innstilling Vær oppmerksom på at når du velger ditt valg, gjelder det for alle fremtidige besøk på NASDAQ. Hvis du, når som helst, er interessert i å gå tilbake til standardinnstillingene, velg Standardinnstilling ovenfor. Hvis du har spørsmål eller støter på problemer ved å endre standardinnstillingene, vennligst send epost til isfeedbacknasdaq. Vennligst bekreft ditt valg: Du har valgt å endre standardinnstillingen for Quote Search. Dette vil nå være din standardmålside, med mindre du endrer konfigurasjonen din igjen, eller du sletter informasjonskapslene dine. Er du sikker på at du vil endre innstillingene Vi har en tjeneste å spørre Vennligst deaktiver annonseblokkeren din (eller oppdater innstillingene dine for å sikre at javascript og informasjonskapsler er aktivert), slik at vi kan fortsette å gi deg de førsteklasses markedsnyheter Coca-Cola Co: Here8217s Hvor KO8217s utbytte kommer til å gå Coca-Cola Co (KO) er en av Warren Buffetrsquos utbyttebeholdninger som har betalt et konsistent utbytte siden 1920 og økte utbetalingen for de siste 54 årene. Mer nylig har Coca-Cola vokst sitt utbytte ved en 9 årlig vekstraten (CAGR) de siste 10 årene. Dens ekstraordinære track record og stabile forretningsmodell setter Coca-Cola i den sjeldne luften av en Dividend King. I dag ser selskapet attraktivt ut med et 3,2 avkastning og potensialet for ytterligere utbytte øker, noe som gjør aksjen til en særlig favoritt for investorer som lever av utbytte ved pensjonering. Men med langsommere vekst på grunn av at forbrukerne flytter vekk fra kjerneproduktene som følge av en sunn livsstil, bør investorene fortsette å stole på Coca-Cola for å levere høyere utbytte for de neste 54 årene Coca-Cola Business Overview Coca - Cola er verdens største drikkfirma med over 44 milliarder kroner i salg og en portefølje med 20 merker med over 1 milliard i omsetning (opp fra 10 i 2007). I motsetning til andre globale konkurrenter, selger Coke bare drikkevarer, med glitrende drikker som tegner seg for 73 av verdensomspennende volumer i fjor. Coca-Colas merkevareholdige drikkevarer var 46 av verdensomspennende tilfellevolum. I fjor sammenlignet vi de to globale drikkene, Coca-Cola og PepsiCo, Inc. (PEP), som leserne kan finne her. Noen av Coca-Colarsquos viktigste merker inkluderer diett og vanlig Coca-Cola, Fanta, Sprite, Minute Maid, Powerade, Dasani, Vitamin og Schweppes. Coca-Colarsquos portefølje har ledende stillinger i sine hovedkategorier: 1 i musserende, 1 i juice, 1 i ferdig drikke kaffe, 2 i energi (Monster-partnerskap), 2 i sport, 2 i vann og 2 i klar - å-drikke te. Samlet sett er KO 1 i verdiandel i 25 av de 32 beste globale markedene. Brandstyrken styrkes av KOrsquos annonseringsutgifter (4 milliarder i FY15 og 14 år over året) og global distribusjonsnivå, spesielt i fremvoksende markeder (81 av KOrsquos volum ligger utenfor USA, Mexico, Kina, Brasil og Japan er de neste fire største markedene) som vil bli stadig viktigere vekstdrivere fremover. Dette kumulerer i selskapet som selger 1,9 milliarder porsjoner per dag med drikkevarer til forbrukere. Coca-Cola Business Analysis En av de mest effektive måtene å vurdere styrken til en forretningsmodell er å evaluere nivået og holdbarheten av en companyrsquos avkastning på investert kapital. Som vist nedenfor har KO generelt opprettholdt en avkastning på investert kapital i tenårene eller høyere det siste tiåret, noe som indikerer en varig og konsekvent virksomhet med lav kapitalintensitet (lisensmerking merkeformler til restauranter og flasker). Nedgangen i FY11 ble drevet av KOrsquos oppkjøp av noen av sine bottlere, som har lavere marginer og større kapitalintensitet. Før kjøpet av flaskeoperasjoner genererte KO svært høy og stabil avkastning i 20-serien. Itrsquos rydder companyrsquos-merkene er kronjuvelvarer, men mindre åpenbart er Coca-Colarsquos distribusjonsplattform. De leverer produkter til markedet i mer enn 200 land gjennom sitt nettverk av selskaps-eide eller kontrollerte flaske - og distribusjonsoperasjoner, uavhengige tappingspartnere, distributører, grossister og forhandlere. Dette nettverket bygger opp til å være den største drikkevareforhandleren i verden. Coca-Colarsquos vekststrategi senterer rundt etterspørselen etter økt forbruk av Coca-Cola-brusen (Coke) per innbygger i viktige vekstmarkeder, innovative produktinnføringer og økende andel i nøkkelkategorier. I USA er forbruk per innbygger av 8-fluid-ounce drikker over 400 per år. Men i viktige fremvoksende markeder er dette tallet mye, mye lavere. For eksempel i Kina er forbruket per innbygger bare på 30-tallet, og i India er det i tenårene. Økende forbruker per innbygger i disse enorme markedene vil tillate at det globale forbruket av Coca-Cola per innbygger vil stige i lang tid framover. En av nøkkelstrategiene for Coca-Cola i utviklede markeder hvor konsumet for innbygger er stabilt, er å øke salget per anledning ved å finne måter å subtly øke prispoengene til sine produkter. De kan gjøre dette gjennom forskjellige emballasjestørrelser, flasketyper og ingredienser. Mini-bokser, aluminiumsflasker, forskjellige glassflasker, og naturlige ingredienser er bare et utvalg av måter selskapet øker utgiften per anledning. For mange av disse produktene er utgiften per anledning multiplum av hva Coca-Cola tjener fra deres tradisjonelle 12 oz kan og 2 liter flaske salg. Andre viktige kategorier, inkludert juice, sport, ready-to-drink teacoffee, energi og vann, vokser. Dette er kategorier som Coca-Cola har en markedsandel på 1 eller 2 i, og har muligheten til å fortsette å skaffe seg og samarbeide med innovative merkevarer i markedet. Samlet sett bør disse tre sentrale vekstdrivere gjøre det mulig for Coca-Cola å kompensere for svakhet indusert av flate til fallende saksvolumer i Nord-Amerika og øke omsetningen i linje til til og med over global BNP. Dette bør oversettes til fri kontantstrømvekst som overstiger inflasjonen på lang sikt. KOrsquos Utbytteanalyse Svært langsiktige Coca-Cola-aksjonærer har blitt godt belønnet med uavbrutt utbytte siden 1920 og over en fem tiårs vekststreng. Mens det er usannsynlig at mange utbyttevekst investorer i dag har vært aksjonærer siden begynnelsen av det 20. århundre, har langsiktige investorer dra nytte av et 20-årig utbytte CAGR på 9,4 og 10 år CAGR på 9, noe som betyr at utbytte per aksje øker fra 0,22 i 1995 til 1,32 i 2015. Mer nylig annonserte Coca-Cola i februar at det vil øke utbyttet med 6 i 2016 til et årlig utbytte per aksje på 1,40. Vi analyserer 25 års utbyttedata og 10 års grunnleggende data for å forstå sikkerhets - og vekstutsikterne for et kompanyrsquos-utbytte. Vårt sikkerhetspoeng svarer på spørsmålet. Jeg ser nåværende utbytteutbetaling saferdquo Vi ser på faktorer som nåværende og historiske utbetalingsforhold for EPS og FCF, gjeldsnivåer, gratis kontantstrømgenerering, industriens syklighet, ROIC-trender og mer. Vår vekstspor svarer på spørsmålet, ldquoHvor fort er utbyttet sannsynligvis growrdquo Det vurderer mange av de samme grunnleggende faktorene som sikkerhetspoenget, men legger vekt på vekst-sentriske beregninger som salgs - og inntektsvekst og utbetalingsforhold. Poeng på 50 er gjennomsnittlig, 75 eller høyere er veldig bra, og 25 eller lavere anses svak. rdquoSail Ko Phi Phi til Phuket Viktige notater 1. Turen starter på dag 1 fra Phi Phi-øya kl 15.00 og avsluttes i Phuket på dag 4 klokka 12.00, avhengig av værforhold. 2. Alle reisende må betale National Park avgifter lokalt. Vennligst gi US20 for disse kostnadene. Viktig turinformasjon Ønsker du en grundig innsikt i denne turen. Essential Trip Information gir deg en detaljert reiserute, visuminformasjon, hvordan du kommer til hotellet, hva som er med - stort sett alt du trenger å vite om dette eventyret og mer. Våre Seil Ko Phi Phi til Phuket turer score et gjennomsnitt på 4,64 av 5 basert på 11 vurderinger i det siste året.

No comments:

Post a Comment