Tuesday 31 October 2017

Ouya Aksjeopsjoner


3 Kickstarter-kampanjer som gikk galt med feil Kickstarter, verdens største crowdfunding-nettsted, gir entreprenører en plattform for å samle inn penger til kjæledyrprosjekter som en ny bedrift, en film eller en musikkvideo. Hittil har nettstedet samlet økt mer enn 679 millioner for mer enn 100.000 kampanjer. lanserer liker av den nye spillkonsollen Ouya og finansierer en spillefilm til Veronica Mars fans. Men ikke alle Kickstarters har en lykkelig slutt og suksess kan være vanskelig å bære. Noen fundraisers bare arent forberedt på å håndtere etterspørselen som kommer med tusenvis av nye backers og hundretusener av dollar. Her er tre historier om Kickstarter-kampanjer gått dårlige. 1. Ed Carter håpet å øke 21.000 for å finansiere sitt brettspill. I stedet mistet han sitt hus og jobb. Carters plan var å skaffe penger til å produsere en deluxe versjon av sitt brettspill, Glory to Rome. Det var en glimrende suksess. På slutten av sin 21-dagers finansieringsperiode sommeren 2011 hadde Carter økt 73.102 fra 1.600 brettspillentusiaster mer enn tre ganger sitt mål. Til gjengjeld for donasjonen lovet Carter sine backers gratis frakt av sitt spill. Raskt fremover et år, og Carter var i dype problemer. Hans backers-turned-kunder hadde fortsatt ikke sett sine brettspill. Vises, spillene var klare til å sende, men ble knust i transitt etter at Carter glemte å indikere at pakkene var skjøre. Og gratis frakt var lett nok til å finansiere for innenlandsk ordre og til Brasil, men en stor bestilling til Australia kostet Carter mer å sende enn selve spillet. Blåsene fortsatte å komme. Carter ble lagt av sin heltidsjobb med Staples. Da han gikk tom for penger, måtte han dyppe inn i sin personlige sparekonto for å betale for spillproduksjonen og deretter sluttet å betale på boliglånet. Skriften var på veggen på det tidspunktet. Til slutt mistet Carter sitt hjem i Boston. Til tross for at han har truffet seg selv, har Carter klart å levere alle spillene han lovet og sier at han gjør det igjen. Jeg gjør dette fordi bedriftens verden er en av de beste spillene som noen gang oppfunnet, sa han til Quartz. 2. Barndomsvenner reiste tusenvis for å produsere miljøvennlige sandaler. Da falt de helt av radaren. John Eades og Michael Ferreri opprettet Vere-flippen, en sandal de markedsførte som å ha øye på miljøet. Barndomsvennene håpet å øke 12.000 til å bygge en sandalverkende fabrikk i Genève, N. Y. fortelle ville være supportere de hadde erfaring og utstyr, men trengte hjelp med produksjonskostnader. De to økte 52.618 nesten fire og en halv ganger deres mål våren 2011. Ti måneder senere fant Eades og Ferreri seg i det varme setet med sine 1.091 backers. Sandaler som ble lovet til kunder, var fortsatt ingen steder å bli sett på i desember 2011, langt forbi flip-flop sesongen. Det har vært en lang, frustrerende prosess å si mildt, og vi har truffet flere veisperringer enn vi forventet, de skrev i et brev til BetaBeat. Kickstarter-ordrene var overveldende, og hvis vi skulle gjøre det igjen, ville vi definitivt ha satt en grense på antall tilgjengelige priser. De to sporadisk oppdaterte backers, med henvisning til mekaniske problemer, kortstart, og sen ankomst av materialer. De var fortsatt felting klager fra kunder i januar, men det virker som om de endelig klarte å komme på sporet. Sandaler selges endelig hos forhandlere over hele landet. 3. Kickstarter-backers trodde de finansierte et banebrytende par videoopptaksglass. Viser seg at det var en total svindel. Det som virket som en god investering, gikk raskt sørover til de 2106 backers av Eyez, HD VideoRecording Glasses for Facebook. Brillene skulle kunne ta opp video i synsfeltet og laste den opp til Facebook. ZionEyez reiste 343, 415 mot prosjektet mer enn seks ganger deres opprinnelige mål. Alle som lovet 150 eller mer til ZionEyez, ble lovet et par av brillene ved Vinter 2011. Nesten to år senere, er brillene ingen steder i sikte. På toppen av alt har skaperne vært stille siden våren 2012. Den 10. april 2012 oppdaterte de Kickstarter-siden deres og sa at de trengte omtrent syv måneder til å fullføre testing og produksjon. Over et år senere, fortsatt ingenting. Noen backers var sint nok til å foreslå å sende inn en klageaksjon mot skaperne. En kommentator sendte en kopi av en e-post fra skaperne av Eyez, og sa at en oppdatering vil komme i nær fremtid. Så langt ser det ikke for lovende ut til Eyezs tilhørere. Til sin ulempe gir Kickstarter ikke ut refusjoner. Hva kan du gjøre hvis du har støttet en Kickstarer-kampanje gått galt Før du bestemmer deg for å finansiere en kampanje, velger du prosjektene dine for å finansiere klokt, eller som Kickstarter sier: Bruk din internettgata smarts. Dessverre krever Kickstarter ikke ansvar for mislykkede prosjekter. Selskapet sørger bare for at prosjektene oppfyller sine retningslinjer for samfunnet, som løst sier prosjekter må være det samme, et prosjekt, og passer inn i en av sine kategorier. Kickstarters Vilkår for bruk innebærer et lovkrav for at skaperne skal fullføre prosjektet eller gi tilbakebetakende pengene tilbake, noe som kan gi fondtakere grunn til å saksøke hvis de føler seg passende. De oppfordrer backers til å bare trekke lovkortet hvis de tror at skaperen ikke gjorde en god trosinnsats for å fullføre bestillingen sin. Har du en Kickstarter-kampanje gått dårlig, eller har du donert til en Kickstarter-kampanje som er borte? Send oss ​​en e-post og fortell oss historien din: lbrothersbusinesinsider. 3 Kickstarter-kampanjer som gikk galt feil17 Nye ideer som egentlig er verdt millioner Kickstarter er et sted hvor gründere og kunstnere kan legge inn ideer og samle inn penger fra andre brukere. Før 2012 hadde ingen prosjekter noensinne økt 1 million på plattformen. I løpet av de siste 12 månedene har 17 prosjekter overgått 9-fondsinnsamlinger på Kickstarter. Pebble, det mest finansierte Kickstarter-prosjektet av all tid, økte 10,2 millioner på mindre enn en måned fra 67.000 mennesker. Så hva slags ideer er folk som betaler millioner for Prosjektene inkluderer alt fra videospill til hjemmeautomatiseringssystemer. Vis som: One Page SlidesProduktdetaljer Tilleggsinformasjon Med hvilken som helst versjon av Fusion 2.5 vil du raskt lage en hvilken som helst type 2D-spill eller - applikasjon du ønsker. Fusion 2.5 gir et bredt spekter av utvidelsesobjekter for å utføre enhver form for programmeringsutfordring du kan tenke på. Hvis en lagerobjekt ikke eksisterer for å oppnå en gitt oppgave, kan du sjekke ut den innebygde utvidelsesbehandleren eller hente SDK og bygge ditt eget objekt. Du kan så selge eller distribuere objektet til andre Fusion 2.5-utviklere. Kraftige funksjoner Opplæringsprogrammer Utvidelsen av biblioteket med dokumenter og eksempelfiler for å komme i gang All Visual Programming Dette er hvordan programmering skal gjøres Komplett utviklingsstudio grafikkredigering Inkludert i Fusion Library Graphics 8211 Stort utvalg av premade grafikk Importer grafikken 8211 Importer i all vanlig fil formater for din egen grafikk Opphavsrett er din 8211 Du eier ditt ferdige spill Sterk utviklerfellesskap 8211 Få hjelp raskt og mer Versjonssammenligningstabell Windows Eksportforlengelsesobjekter Mulighet til å installere tredjepartsobjekter Aktiv og bakgrunnssystem-boks

No comments:

Post a Comment