Tuesday 17 October 2017

Ozforex Pty Ltd Wiki


Spar nå med smartere pengeoverføringer Jeg har bare positive kommentarer på OFX. Jeg overfører penger fra USA til NZ noen ganger, og jeg har bare hatt suksess med dette selskapet. De er effektive på alle måter - jeg kan ikke tro hvor mye penger det sparte oss, som overfører gjennom OFX i forhold til å gå gjennom en bank. 5 Internasjonal pengeoverføring Kathleen King. Januar 2017Jeg har brukt denne tjenesten i mange år, har jeg funnet det å være det mest kostnadseffektive og svært effektive systemet. 5 Internasjonal pengeoverføring Gavin Ritz. Januar 2017Oz Forex - Er det legit Ja, jeg sjekket deres AFSL og ABN, bare fortsatt var ikke sikker på at tjenesten bare virket så mye bedre og billigere enn hva noen av bankene osv. Hadde tilbudt, trodde jeg at jeg skulle spørre noen andre om å hjelpe meg ta en titt i tilfelle det var noe tydelig indikator på at det var en svindel som jeg savnet. Så takk for info Også synes å være et godt alternativ til mitt 28 grader kort i den forstand at jeg kan låse i en rate I039m fornøyd med nå, men åpenbart ingen vet hvilken vei frekvensen vil svinge i fremtiden. Ja, alltid best å spørre om det ikke er sikkert, spesielt når det er pengene dine. Alt avhenger av hvor mye penger du skal bruke i Nord-Amerika. Jeg har vanligvis tilbrakt mesteparten av feriebudsjettet selv før jeg går på ferie (flybilletter, hoteller osv.). I039m en ganske sparsommelig reisende, og i mitt tilfelle vil jeg helst ha det enkle med å bruke kredittkortet mens jeg har kontanter i en høy interesse konto tilbake i Australia. Men så spenderer jeg ikke så mye på reisen. For å være ærlig, vet ingen hvilken vei dollaren vil gå. Det kan gå opp eller ned, men jeg tror det er en ganske sikker innsats at AU ikke vil falle drastisk mot USA for resten av året (med drastisk jeg mener krasj, det kan vel falle). Denne UKForex Limited CN: 04631395 (OFX) (OFX) nettside inneholder informasjon hentet fra kilder som antas å være pålitelige og har blitt utarbeidet i god tro og med all rimelig behandling. OFX gir ingen garanti, uttrykkelig eller underforstått, om egnethet, fullstendighet, kvalitet eller nøyaktighet av informasjonen og modellene som tilbys på denne nettsiden. Verken OFX, dets tilknyttede enheter eller noen av dets leverandører av informasjon har noe ansvar for brukeren eller noen annen tredjepart for nøyaktigheten av informasjonen eller modellene som finnes på denne nettsiden, eller for eventuelle feil eller utelatelser deri, heller ikke vil OFX eller noen av dets leverandører av informasjon ha noe ansvar for bruk, tolkning eller implementering av informasjonen eller modellene som finnes heri av noen person. UKForex Limited CN: 04631395 (trading as OFX) (OFX) er et heleid datterselskap av OzForex Limited (ABN 65 092 375 703). OzForex Limited er underlagt risiko - og samsvarsrevisjoner på årsbasis. Forhold til hvitvasking av penger I Storbritannia i henhold til hvitvaskingsforskriften 2007 behandles kommersielle valutahandelsselskaper som pengeservicevirksomheter som omfattes av forskrifter administrert av HM Revenue amp Customs. Aktiviteter som faller innenfor pengetjenestevirksomheten, omfatter driften av byråets bytte, overføring av penger på noen måte og innbetaling av tredjepartskontroller. OFX har et registreringsbevis for hvitvasking av penger (MLR). Registreringsnummer: 12219180. Betalingsvirksomhetsforskriften OFX er også regulert i Storbritannia av Financial Conduct Authority (FRN: 521566) for levering av betalingstjenester. Du kan besøke nettstedet for Financial Conduct Authority for å lære mer om regelverket i Storbritannia og hva det betyr for din beskyttelse og forbrukerrettigheter. For å sjekke FCA lisens, vennligst klikk her. Databeskyttelse OFX er registrert hos Information Commissionerrsquos Office (ldquoICOrdquo), UKrsquos uavhengige myndighet satt opp for å opprettholde informasjon rettigheter i allmennhetens interesse. Du kan besøke ICOs nettsted for å lære mer om databeskyttelse eller søke i ICO-registret for å se detaljer om OFX-registrering (Registreringsnummer: Z9240083).

No comments:

Post a Comment