Thursday 5 October 2017

Quantum Forex Akademi Taiwan


Vårt mål var å skalere Hacking for forsvarsklasser over USA 8211, noe som gir studentene mulighet til å utføre nasjonal tjeneste ved å løse virkelige defensediplomacy problemer ved hjelp av Lean Methods. I bytte har statens sponsorer nytte av 1) tilgang til talent som mest sannsynlig aldri ville ha tjent landet, 2) få løsninger som minst levedyktige produktprototyper i løpet av 10 uker, 3) eksponering for en problemløsningsmetode brukt i Silicon Valley og kamptestet i Irak og Afghanistan. Denne uken gjør vi det vi sa, men 8211 skalere klassen nasjonalt: Ingen av dette ville være mulig uten Pete Newell og Joe Felter og hele teamet ved BMNT og det ekstraordinære lærerlaget på hvert av disse universitetene. Denne uken I8217m i Washington med undervisning i 2. Hacking for forsvarspedagoger og sponsor klasse. Flere universiteter kommer til programmet, flere regjeringssponsorer deler problemer, flere varianter blir undervist i 2017 (Diplomati, ImpactDevelopment, Space, Cities, Hollywood, etc.) Del dette: På den siste dagen Kongressen var i sesong i 2016, demokrater og republikanere ble enige om en lovforslag som økte innovasjon og forskning for landet. For meg, ser kongressen passere denne regningen, American Innovation and Competitiveness Act. var personlig tilfredsstillende. Det laget programmet jeg bidro til å starte, National Science Foundation Innovation Corps (I-Corps) en permanent del av nasjonens vitenskapsøkosystem. I-Corps bruker Lean Startup metoder for å undervise vitenskapsmenn hvordan å konvertere sine funn til entreprenørskap, jobbproduserende bedrifter. I-Corps broer gapet mellom offentlig støtte til grunnvitenskapelig og privat kapital finansiering av nye kommersielle ventures. Det er en modell for et regjeringsprogram som har fått balansen mellom publicprivate partnerskap akkurat. Over 1000 lag i våre nasjoner har beste forskere vært gjennom programmet. Regningen styrer utvidelsen av I-Corps til flere føderale byråer og akademiske institusjoner, samt gjennom statlige og lokale myndigheter. Den nye I-Corps-myndigheten støtter også prototype - eller proof-of-concept-utviklingsaktiviteter, noe som vil gjøre det mulig for forskere å kommersialisere sine innovasjoner. Regningen sier også eksplisitt at snu føderal forskning på bedrifter er et nasjonalt mål for å fremme økonomisk vekst og nytte samfunnet. For første gang har kongressen anerkjent betydningen av statsfinansiert entreprenørskap og kommersialiseringsutdanning, opplæring og veiledningsprogrammer som sier spesielt at dette vil forbedre landets konkurranseevne. Og til slutt anerkjenner denne regningen at nettverk av gründere og mentorer er avgjørende for å få teknologier oversatt fra laboratoriet til markedsplassen. Denne tosidige lovgivningen ble laget av senatorene Cory Gardner (RCO) og Gary Peters (DMI). Senator John Thune (RSD) står for senatets handels - og vitenskapsutvalg som utarbeidet S. 3084. Etter mange års strid mot reauthorizing National Science Foundation jobbet husvitenskapsutvalgets styreformann, Lamar Smith og rangeringsmedlem Eddie Bernice Johnson, for å forhandle avtalen som gjorde det mulig for begge parter Huset og senatet skal passere denne regningen. Mens jeg utviklet klassen i Stanford, var det mine kolleger på NSF som hadde visjonen om å gjøre klassen til et nasjonalt program. Takk til Errol Arkilic, Don Millard, Babu Dasgupta, Anita LaSalle (samt dagens programleder Lydia McClure, Steven Konsek) og over 100 instruktører på de 53 universitetene som lærer programmet over USA. Men jeg har ikke glemt at før alle andre tenkte at undervisningsforskere hvordan man bygger selskaper som bruker Lean Methods, kan være en god for landet, det var en kongressmedlem som fikk det først. I 2012, representant Dan Lipinski (D-Il), medformann i huset STEM Education Caucus, kom på et fly og fløy til Stanford for å se klassen førstegang. I de første årene var Lipinski en ensom stemme i kongressen som sier at vi har funnet en bedre måte å trene våre forskere på for å skape bedrifter og jobber. Denne regningen er en reauthorization av 2010 America Creating Opportunities for å bidra til å forbedre kompetanse i teknologi, utdanning og vitenskap (COMPETES), som fastsetter retningslinjer som styrer NSF, NIST, National Institute of Standards and Technology og føderale programmer på innovasjon, produksjon og vitenskap og matematikkutdanning. Reauthorization regninger ikke finansiere et byrå, men de gir retningslinjer veiledning. Det løste partisans forskjeller over hvordan NSF skal gjennomføre peer review og administrere forskning. I-Corps er akseleratoren som hjelper forskere til å bygge bro over kommersialiseringskløften mellom deres forskning i laboratoriene og bred kommersiell adopsjon og bruk. Hvorfor dette forhold Mens noen av I-Corps-lagene er i webmobilecloud jobber de fleste med avanserte teknologiprosjekter som ikke gjør TechCrunch. Du er mer sannsynlig å se sine papirer (i materialvitenskap, robotikk, diagnostikk, medisinsk utstyr, maskinvare, etc.) i naturvitenskap eller natur. I-Corps bruker alt vi vet om å bygge Lean Oppstart og Evidensbasert Entreprenørskap for å koble innovasjon til entreprenørskap. Dens læreplan er bygget på et rammeverk av forretningsmodell design, kundeutvikling og smidig teknikk og dens vekt på bevis. Leksjoner Lært mot demoer, gjør det til verdens mest avanserte akselerator. Dens suksess måles ikke bare av teknologiene som går ut av laboratoriene, men hvor mange amerikanske forskere og ingeniører vi trener som gründere og hvor mange av dem som leverer sin kunnskap til studenter. I-Corps er vårt hemmelige våpen for å integrere amerikansk innovasjon og entreprenørskap i alle amerikanske universitetslaboratorier. 125 milliarder år), men folkene som har viet seg til å gjøre verden til et bedre sted ved å fremme vitenskap og teknologi for det felles gode. Gratulerer alle til å gjøre Innovasjonskorpset til en nasjonal standard. Del dette: lærere som ønsker å lære å lære en Hacking for Defense, Diplomacy, Development, etc. klasse problemsponsorer som vil lære å få mest mulig ut av samspillet med studentteam og hvordan man bruker lagene for å bidra til å akselerere deres problem regjeringsorganisasjoner som ønsker en mer effektiv måte å levere nødvendige løsninger med fart og haster til sine interessenter. bedriftens innovasjonsledere og teknologer som ønsker å engasjere seg i både nye nasjonale problemer og studenter som er fremtidens arbeidsstyrke. Innovasjonsforsikringen Vi lærte den første Hacking for Defense-klassen mindre enn 6 måneder siden Vårt mål var å skalere disse klassene over USA Studentene får muligheten til å utføre nasjonal tjeneste ved å løse virkelige forsvarsproblemer ved hjelp av Lean Methods. I bytte nytte regjeringens sponsorer tilgang til talent som mest sannsynlig aldri ville ha tjent landet. Hva Weve Lært: Hacking for X Så snart vi sto opp den første Hacking for Defense-klassen, begynte vi å få forespørsler fra universiteter som hørtes ut som, kan vi starte en Hacking for Energy-klasse eller hva med en NASA eller NRO-klassen med Hacking for Plass som emne Så snart vi fulgte opp med Hacking for Diplomacy, ble vi spurt: Vil dette fungere på USAID med Hacking for Development Hva med en helt klassifisert versjon Eller min favoritt, Hva med vi får filmstudiorene, gir oss noen av deres tøffeste utfordringer og vi tilbyr en Hacking for Hollywood-klasse i et Los Angeles-universitet Mer oppmuntrende var at programansvarlige i eksisterende myndigheter begynte å spørre, kan vi bruke denne metoden for å bedre forstå at våre interessentwarfighter må bygge og levere nødvendige løsninger med hastighet og hastighet Mest oppmuntrende var reaksjonen til våre studenter, som som Dean Al Pisano ved Universitetet i San Diego Jacobs School of Engineering setter det, vil aldri se på deres ed ucation læreplanen på samme måte igjen. Mange av de samme studentene som aldri har fått mulighet til å yte offentlig tjeneste til sitt land, vurderer nå å løse våre nasjoners problemer, den kuleste jobben de kan ha. Svarene på alle disse spørsmålene er ja, ja, ja og ja. Hvorfor dette er mulig, er at Hacking for X for pedagogikk er basert på den samme Lean-metoden som er bevist på slagmarken i Irak og Afghanistan, Silicon Valley og de 1000 lagene fra National Science Foundation. Endring av læreplanen for en bestemt teknologi eller interesseområde, om dens forsvar, diplomati eller utvikling eller noe som ennå ikke er bedt om, er relativt enkelt. Først oppretter vi (Pete Newell, Joe Felter, Tom Byers og jeg) en non-profit H4Di. org for å koordinere alle disse utdanningsmulighetene. Vi skrev en 300-siders lærerveiledning som illustrerer hvordan du kan sette opp og lære en kanonisk Hacking for klassen. Vi skrev en sponsorguide som viser beste praksis for sponsorer som ønsker å tilby problemer for universitetsstudenter. Vi skrev en programlederguide for å hjelpe ledere i regjeringsorganisasjoner bruke klassen til å øke sin problemløsingsprosess. Vi holder en 2 dagers lærerklasse to ganger år (østkyst og vest) for å trene både lærere og sponsorer om beste praksis og logistikk. Del dette: I Silicon Valley vil mange av mine venner jobbe for Google eller Apple, men denne klassen viste meg at problemene i offentlig tjeneste var enda mer utfordrende og givende. Jeg pleide å se på nyheter om syriske flyktninger, og jeg følte at jeg bare var en motstander i en håpløs situasjon. Men denne klassen hjalp meg med å innse at jeg kan få innflytelse og være en del av løsningen. Hacking for diplomacy student Vi holdt nettopp vår siste uke i Hacking for Diplomacy-klassen, underviser studentens entreprenørskap og Lean Startup-prinsipper mens de engasjert seg i nasjonal offentlig tjeneste som bruker avansert teknologi for å løse globale utfordringer. Syv studentteam leverte sine siste leksjoner Lærte presentasjoner som dokumenterer deres intellektuelle reise i løpet av bare 10 korte uker foran flere hundre mennesker personlig og online. Og hvilken reise har det vært. I denne klassen samarbeidet vi med sponsorer i statsavdelingen, blant annet: Kontoret for romfart og avansert teknologi Bureau of Political-Military Affairs Bureau of Conflict and Stabilization Operations Bureau of Counterterrorism and Countering Violent Extremism Bureau of Population, Flyktninger og Migrasjon Office of Assistance til Europa, Sentral-Asia, forsterker det amerikanske kontoret for bistand til Nærøsten-kontoret for å overvåke og bekjempe menneskehandel. Våre sponsorer behandlet våre studenter som alvorlige problemløsere som kunne bidra med unike tekniske ferdigheter og uhindret tilgang til kundene. I bytte fikk sponsorene tilgang til friske ideer, ny teknologi og et nytt perspektiv på alvorlige problemer. Ved slutten av klassen hadde våre sponsorer i staten opplevd et praktisk eksempel på en ny og kraftig metodikk som kunne hjelpe dem bedre å forstå og håndtere kompliserte internasjonale problemer og anvende teknologi der det passer. Og til slutt lærte våre elever at de kunne tjene sitt land uten å måtte sette på uniform. I dag, hvis studenter ønsker å gi tilbake til sitt land, tenker de fleste på Teach for America. Fredskorpset. eller Americorps eller kanskje hvis du ønsket å tilby dine tekniske ferdigheter, USA Digital Service eller GSAs 18F. Få anser muligheter for å gjøre verden tryggere med statsdepartementet, forsvarsdepartementet, intelligensfellesskapet eller andre offentlige etater. (Dette innlegget er en fortsettelse av en serie. Se alle innleggene om Hacking for Diplomacy her.) Leksjoner Lært 8211 Ikke en demonstrasjonsdag Silicon Valley folk er kjent med Demo Days 8211 presentasjoner der meldingen er: Heres hvor smart vi er akkurat nå . Det er fint, men det lar ikke publikum vite, Er det så smart du var for tre måneder siden, ble du smartere eller dummere, hva lærte du Hacking for Diplomacy Lessons Lærte presentasjoner er forskjellige. Hvert lag presenterer en to minutters video for å gi sammenheng om deres problem og presenterer deretter i åtte minutter om leksjonene Lært over deres ti uker i klassen. For eksempel jobbet Team Trace med Statsdepartementet for å overvåke og bekjempe menneskehandel. Teamet ble utfordret til å hjelpe bedrifter å presse politikk for ansvarlig virksomhet lavere ned i forsyningskjeden. Nøkkelen til å merke seg i denne presentasjonen er ikke bare at laget kom opp med en løsning, men også hvordan i å snakke med 85 personer, utviklet deres forståelse av problemet, og som det gjorde, gjorde det også deres løsning. (se lysbildene 12 og 25). Hvis du ikke kan se videoen, klikker du her. Hvis du ikke kan se presentasjonen, klikk her. Team Hacking CT ble sponset av Bureau of counter terrorism og bekjempelse av voldelig ekstremisme med sikte på å hindre personer fra å bli med i voldsomme ekstremistiske grupper. Etter 100 intervjuer innså laget at en bottom-up-tilnærming, med fokus på støtte til venner og familie for de som er utsatt for radikalisering, kan være effektiv. Hvis du ikke kan se videoen, klikker du her. Hvis du ikke kan se presentasjonen, klikk her. Først tok elevene de problemene de fikk fra statsdepartementets sponsorer og forvandlet dem til det vi kaller hypoteser. For eksempel var et problem: Vi må forbedre koordinasjonen blant alle organisasjonene som prøver å hjelpe syriske flyktninger. Det er et stort, uhåndterlig problem. Studentene måtte bryte det ned i en rekke hypoteser. De måtte identifisere hvem som var mottakerne og interessentene, og tenk på hvilken bestemt tjeneste de skulle gi dem, hvordan de skulle få det til dem og hvem skulle betale for det. For å hjelpe dem med det, har vi dem kartlagt de ni kritiske hypotesene på et enkelt ark med navnet Mission Model Canvas. Så i trinn to kom lagene ut av klasserommet for å teste disse hypotesene gjennom intervjuer med mennesker i den virkelige verden. Hvert team snakket til nær 100 potensielle støttemodtagere, partnere og interessenter, inkludert frivillige organisasjoner, ledere i teknisk selskap, ledere av forsyningskjeden, utenlandske tjenestepersoner i ambassader rundt om i verden, og til og med flyktninger. Mens elevene ble intervjuet, jobbet de også med den tredje delen av Lean-metoden: Bygg løsningen gradvis og iterativt. Disse løsningene, som kalles Minimal Viable Products (MVPs), er det som gjør at lagene kan bli svært fleksible og lydhør. Som lag snakker med interessenter samler de bevis for å enten validere, ugyldiggjøre eller modifisere deres hypoteser. Hvis de finner ut at deres forutsetninger er feil (og nesten alle gjør), svinger de. det vil si, de gjør grunnleggende endringer i deres hypoteser, i stedet for å blindt fortsette fremover, bare å gjennomføre en plan. Denne muligheten til å samle data, bygge og teste MVPs, og deretter endre kurs er det som gir Lean it8217s enorm fart og fleksibilitet for å levere raske løsninger som trengs og ønsket. Team Aggregate DB jobber for eksempel med Statens kontor for konflikt - og stabiliseringsoperasjoner (CSO). CSO hjelper ambassader og diplomater til å visualisere, forstå og stabilisere konflikter. Lagene utfordringen var å få hjelp ambassader og diplomater få mer informasjon om uformelle ledernettverk. Å komme seg ut av bygningen og snakke med 87 personer ga laget et førstehånds syn på ulemperen når en ambassade ikke har tilgang til de riktige lokale kontaktene. (Slides 3-9) Hvis du ikke kan se videoen, klikker du her. Hvis du ikke kan se presentasjonen, klikk her. Da de utviklet MVP, tok våre studenter disse løsningene ut i den virkelige verden for tilbakemelding. Først var løsningene ikke mer enn tegninger, wireframes eller PowerPoint-lysbilder. Da de kom for å forstå deres problemer dypere, raffinerte de sine løsninger inn i de endelige produktene vi så. For eksempel, Team 621 8211 Fatal Journeys jobbet med Department of Bureau of Population, Flyktninger og Migrasjon. Lagene utfordrer: hvordan man får mer data om manglende eller omkommet flyktninger. I denne presentasjonen, legg merke til hvordan lagets forståelse av problemet utviklet seg i løpet av å snakke med 88 personer. De innså at det var en manglende sammenheng mellom viktige interessenter som begrenset identifisering av omkomne flyktninger og forhindret følelsesmessig og lovlig nedleggelse for sine familier. Teamet svingte tre ganger da de fikk dypere og dypere innsikt i deres problem. Med hver pivot endret deres løsning radikalt. (Deres første pass på problemløsningsforståelse er på Slides 1-29, men da får de ekstra innsikt i lysbilder 36-50. Til slutt er lysbildene 51-64 deres tredje og endelige iterasjon). Hvis du ikke kan se videoen, klikker du her. Hvis du ikke kan se presentasjonen, klikk her. Hacking for Diplomacy ble profilert denne uken i L. A. Times. Weve hadde også L. A. Times Beijing-sjefsjef Julie Makinen. hvem er på et JSK journalistikk fellesskap på Stanford, hjelper trener studenter dette kvartalet på intervju og forskning teknikker. Julie har delt hennes inntrykk av klassen på denne bloggen. Heres hennes siste avdrag: I Netflix-alderen er spenningen en stadig sjeldnere vare. Hvis det var fascinert av en times House of Cards, trenger vi ikke forsinkelse tilfredsstillelse, vi kan bare kjøre opp neste episode og presse spill. Men etter Stanfords Hacking for Diplomacy-klassen de siste 10 ukene har det vært som å se på et tv-drama den gammeldags måten. Det var cliffhangers hver gang, og du måtte vente syv dager for å finne ut hva som ville skje neste. Klassen, som møtes bare en gang i uken, men krever massivt utvendig arbeid, kjøres ikke som et tradisjonelt foredrag hvor professorer drone på foran passive studenter 8212 nettopp motsatt. Dens elevene står opp foran, diskuterer hva de har funnet ut i de siste syv dagene, hvilken fremgang har de gjort, hvilke hindringer de har kjørt, smug i. Lærerne sitter i ryggen og løfter spørsmål og kritiserer 8212 noen ganger svært direkte kritikk. Det formatet holder studentene og lærerne like på kanten av sitt sete. Konflikter og misforståelser i studentteam 8212 og mellom studenter og sponsorer 8212 beskjæres da studentene prøvde å lære om statsdepartementet, deres sponsorproblem og Lean Startup-metodikken på en gang. Studenter, lærere og intervjuere sa overraskende, spennende, til og med fantastiske ting. Noen dager kan du se lagene gå av skinnene, men i stedet for å bare rope på skjermen din, Nei, ikke gå ned den smug som en professor faktisk ville snakke opp fra baksiden med noe stumt ut som, du er langt fra spor, og ble avfyring din ide. Og akkurat da du trodde at et lag hadde slått på et strålende begrep for et produkt, rapporterte theyden tilbake i løpet av neste sesjon at alle de satte det foran hatet det. Jeg begynte å se frem til hver torsdag klokka 4:30 som foreldrene mine så fram til å se Dragnet som barn, fordi spenningen drepte meg. Torsdags sesongfinale skuffet ikke. Lag som bare to eller tre uker siden syntes å være grunnlag, tok av seg noen fantastiske comebacks. Ta Team Exodus, som hadde tilbrakt en betydelig del av kvartalet, fokuserte på hvordan man skal samsvare med private selskaper som søker å bistå syriske flyktninger med frivillige organisasjoner som jobber i feltet. Sent på sikt skrapt studentene den ideen etter å ha funnet konkurrenter som allerede var dypt engasjert i det rommet. De gjorde en viktig pivot og bestemte seg for å konsentrere seg direkte på flyktninger som kunder 8212 bygger på alt de hadde lært i løpet av de første åtte ukene av intervju og forskning. I uke 9 bestemte de seg for å bygge en AI chatbot på Facebooks Messenger-plattform for å tillate flyktninger å stille spørsmål som, hvor kan jeg få klær. Botten kommer til å trenge inn i et nettverk av frivillige organisasjoner til kildesvar. En veldig grunnleggende prototype, bygget først og fremst av lagmedlem Kian Katanforoosh. en mastergradsstudent i datavitenskap og ledelse vitenskap amp engineering, er allerede oppe. I forkant av torsdagskursen hadde lagmedlemmer Katie Joseff og Berk Coker en samtale med FNs flyktningbyrå, UNHCR. og lærte at organisasjonen var veldig interessert i å jobbe med studentene for å bringe en arabisk chatbot til banen, mest sannsynlig i Jordan. På slutten kom vår gruppe slags ut av ugresset, sa Joseff, en undergrad med hovedfag i menneskelig biologi. Vi endelig til det som Steve Blank snakker om hvor du kan se hvittene til kundens øyne, og de vil bare ha det produktet du snakker om. Team Exodus: Koordinere informasjon for bedre å betjene flyktninger Hvis du ikke kan se videoen klikker du her. Hvis du ikke kan se presentasjonen, klikk her. Å se studentens prosess og fremgang var en øyeåpner selv for mange statsdepartementets sponsorer og private sektorer. Team Space Evaders, som i uke 7 syntes å være begeistret for tittelen Team Who Proposed Products genererte mest gjengivelser fra potensielle kunder, hadde et ah-ha-øyeblikk og bestemte seg i stedet for å fokusere på å spore objekter allerede i verdensrommet, dreier deyd og konsentrerer seg på gjenstander som vil bli lansert i fremtiden. De foreslår et ruskfotavtrykk som vil rangere satellitter før de blir sendt i bane om hvor mye plass søppel de kunne generere. Teamet håper at dette kan føre til internasjonale designstandarder for å redusere rommets rusk. De hadde en grunnleggende innsikt, ikke spore dem, løse det før de selv kommer inn i rommet, sa Jonathan Margolis. assisterende statssekretær for vitenskap, rom og helse som kom hele veien fra Washington for å møte teamet og sitte på klassen i uke 9. Det er en rekonstruksjon av et problem som vi egentlig har slitt med. Teammedlemmer Dave Gabler, en mastergradsstudent i forretningsvirksomhet og offentlig politikk med et luftvåpenbakgrunn, og Matthew Kaseman, en veterinærvitenskap og nybegynner innen luftfartsteknikk, sa at neste trinn er å produsere et hvitt papir som kjeller ut de matematiske formlene som kunne underbygge et klassifiseringssystem, og ta det til akademiske og industrielle konferanser. Det ville bidra til å starte en offentlig diskusjon og presse debatten, sa Gabler. Matematikken er trolig den enkle delen, sa Pablo Quintanilla. en tidligere utenriksstasjonssjef og nåværende leder for offentlig politikk for Asia for Salesforce, som fungerte som mentor for Space Evaders-teamet. Theres så mye mer til atferdssiden som i det internasjonale verdenssamfunnet vil vedta denne Quintanilla, sa at han jobbet med Space Evaders kjørte hjem for ham fordelene ved å danne ulike lag for å takle problemer. Foruten Gabler og Kaseman inkluderte studentteamet Kate Boudreau, en junior med hovedfag i biomedisinsk beregning, og Tyler Dammann, junior i datavitenskap. Denne kryssfunksjonaliteten og arbeidet på tvers av disipliner er veldig effektiv, sa Quintanilla. Jeg føler at dette er levende bevis på at du bør jobbe overalt som dette. Team Space Evaders: Redusere space junk Hvis du ikke kan se videoen klikk her. Hvis du ikke kan se presentasjonen, klikk her. Professor Jeremy Weinstein. en medinstruktør for klassen som nylig fungerte som assisterende amerikanske ambassadør til FN, bekreftet at 10 uker er en veldig kort tidsramme for studentene å få noen meningsfylt innvirkning. Men i motsetning til en internship, hvor en ensom student plugger inn i et eksisterende byråkratisk hierarki og regler, hadde studentene Hacking for Diplomacy fordelen av å kunne jobbe i lag 8212 og tilnærme problemet mer som utenforstående. Studentene trenger ikke å spille etter de samme regler som innsidere. De kan spørre ikke-PC-spørsmålene, sa Weinstein. Å være uvitende om reglene er en velsignelse til tider 8212 hvis du kan gjøre det respektfullt. Å få elevene til å ha en sunn forståelse for hvordan regjeringens politikk er gjort 8212 noen ganger smertefullt sakte 8212 er en del av utdanningsprosessen. Og så kanskje får byråkrater å være mer åpne for friske ideer. Theres ikke kommer til å være en flip av bryteren i staten som et resultat av denne klassen, sa Weinstein. Det er litt skepsis. Men jeg tror mer generelt, vi har vunnet noen mennesker over. Torsdags oppslagsmøte tiltrukket seg et mangfoldig publikum, inkludert representanter fra ledende Silicon Valley tech-selskaper, samt diplomater fra Frankrike, Storbritannia og Danmark. Susan Alzner. leder av U. N. Non-Governmental Relations Services New York-kontoret, sa etter å ha sett studentpresentasjonene, vil hun ta kundens oppdagelses - og intervjumetodikk tilbake til byrået. U. N. har mange små lag av mennesker som ofte tror at de allerede vet løsningen på et problem. Og U. N. gjør alt for mye konsultasjon digitalt. Intervjuer er kritiske. Det er så forseggjort at disse elevene gjør 100 intervjuer for å forstå et problem, men det er så viktig å orientere deg selv før du planlegger å gjøre noe. Team Hacking 4 Peacekeeping: Bedre data om og beslutningsprosesser om fredsbevarende styrker Hvis du ikke kan se videoen, klikker du her. Hvis du ikke kan se presentasjonen, klikk her. Weinstein bemerket at oppskalering av Hacking for Diplomacy kanskje ikke er så enkelt som å utvide Hacking for Defense. rett og slett fordi det er millioner av mennesker som jobber i forsvarsdepartementet, mens størrelsen på utenriksstasjonskorpsens statlige avdeling er mindre enn det totale antall mennesker som spiller i militære band. Det betyr at det er færre personer som kan tjene som sponsorer. Samtidig kan klassen ta på seg et bredere spekter av sponsororganisasjoner. Skala må kanskje se annerledes ut 8212 vi kan se til statlige avdelinger, men også UNHCR, utenriksdepartementet til de andre internasjonale organisasjonene, sa Weinstein. Du må tenke på et annet utvalg av partnere. De fleste av statsdepartementets sponsorer for denne årsklassen, bemerket Weinstein, var ikke politiske medarbeidere, men karriere utenlands tjenestepersonell eller karriere tjenestemenn. De er limet som holder byrået sammen, og de er nøkkelen til å få noe implementert i regjeringen. Og så er innkjøpet der, sa han. Men de trenger også tillatelse de trenger en velsignelse for å eksperimentere med radikalt forskjellige ideer. Og du trenger politisk dekning i disse byråkratiene for å gjøre denne typen arbeid. Jeg håper, la han til, har det dekket i en senere administrasjon. Mer enn dekning. Påtegning. Entusiasme. Begeistring. Vårt undervisningsteam Som studentenes innsats var undervisningen i denne klassen også et teamprosjekt. Jeg ble sluttet av Jeremy Weinstein. tidligere stedfortreder til den amerikanske ambassadøren til De forente nasjoner og en Stanford professor i statsvitenskap Zvika Krieger. Statens avdelinger representant for Silicon Valley og senior rådgiver for teknologi og innovasjon pensjonert US Army Col. Joe Felter. som co-skapte Hacking for Defense og er seniorforsker ved Senter for internasjonal sikkerhet og samarbeid ved Stanford og Steve Weinstein. konsernsjef for MovieLabs som lærer entreprenørskap på Stanford og UC Berkeley. Våre lærerassistenter var Shazad Mohamed, Sam Gussman og Roland Gillah. Vi var heldige å få et lag med syv mentorer som for øyeblikket eller tidligere var servert i statsdepartementet og uselvisk frivillig sin tid til å hjelpe trener lagene. Hvert lag fikk også en mentor fra teknisk industri som bidro til å veilede dem gjennom å skape sine endelige produkter. Selvfølgelig, stor takk til Stanford-studentene som ga sitt hele gjennom denne klassen. Går videre Mens vår tidligere Hacking for Defense-klasse ga oss et hint om at det samme for diplomati ville fungere, var det litt bedøvet om hvor godt denne klassen med statsdepartementet gikk. Et overraskende antall studenter har besluttet å fortsette å jobbe med utenrikspolitiske prosjekter etter denne klassen med statsdepartementet eller med frivillige organisasjoner. Andre høgskoler og universiteter har reist sine hender, og sa at de ønsker å tilby Hacking for Diplomacy eller potensielt en USAID Hacking for Development-klassen på skolen deres. Hvis du er interessert i å tilby Hacking for Diplomacy (eller Defence) i skolen din, eller hvis du er sponsor i et føderalt byrå som er interessert i å løse problemer med hastighet og haster, kan du bli med på vår neste H4D-lærerklasse 17-19 januar i Georgetown. Våre sponsorer i staten så eksempler på en ny og kraftig metodikk 8211 Lean som kan hjelpe dem bedre å forstå og håndtere kompliserte internasjonale problemer. Lean tilbyr statens fart og fleksibilitet for å levere raske løsninger som trengs og ønsket. Våre studenter lærte at de kunne tjene sitt land uten å måtte sette på uniform. Andre universiteter er villige til å få sine studenter til å jobbe med diplomati og utviklingsproblemer. Klassen var en suksess. Del dette: Ikke medlem ennå. Registrer nå og kom i gang. Ukentlig høydepunkt Identifiser pengene dine personlighet med denne enkle quizen og ta ditt første skritt til en bedre finansiell fremtid. Freebie Friday Få en GRATIS digital kopi av Gerry Roberts nyeste bok. Multiply Your Business Klikk her. Velkommen til suksessressurser Den ledende seminararrangøren i verden. Siden 1992 har vi støttet enkeltpersoner, bedrifter og organisasjoner gjennom utdanningsprogrammer rundt om i verden, noe som påvirker livet til hundretusener fra mer enn 35 land. Vi fortsetter å hjelpe dem til å leve, lære og lykkes ikke bare for deres personlige oppfyllelse, men deler deres erfaringer for å vokse fremtidige generasjoner. Dette er læringskulturen vi ønsker å etablere globalt. Det er det vi lever for arven vi ønsker å legge igjen. Champion Underdogs Ligger i East Midlands of England, er Leicester en uskyldig by kjent for. Markedsfør ditt merke til tusenårene Millennials - Hvorfor er det vanskelig å nå ut til dem Selv etablerte merkevarer finner. En hyllest til foreldre Det kan høres ganske enkelt, men det er en av de tøffeste tingene å gjøre. Jim Rohn8217s 7 Livslærdier for suksess Høyt anerkjente gründer, forfatter og motiverende høyttaler Jim Rohn har fascinert og inspirert mange. 6 Kontraferd som gjør dine medarbeidere hater deg Du har absolutt følt meg som å forårsake noen form for skade, enten fysisk eller muntlig til en medarbeider i en eller annen anledning. Vel, det er virkelig en naturlig menneskelig følelse. Pent opp sinne, følelsen av ren avsky mot en kollega. Det er alt naturlig, men usunt i enhver arbeidsplass. Jeg foreslo IKKE noen form for hellip Tony Robbins på lederskap - påvirkning fra innsiden. Det har vært mye snakkesamtaler om ledelse og ledere spesielt. Vi trodde det var flott å høre hva Tony Robbins måtte si om det. Vel, jeg tror ingenting skjer ved et uhell, og jeg så at han delte dette på sin side, og det var for godt å holde til hellip Kommende hendelser. Vårt mål var å skalere Hacking for Defense klasser over USA 8211 gir studentene mulighet til å utføre nasjonal tjeneste av løse virkelige defensediplomacy problemer ved hjelp av Lean Methods. In exchange our government sponsors benefit from 1) access to talent that most likely would never have served the country, 2) getting solutions as minimum viable productsprototypes in 10 weeks, 3) exposure to a problem solving methodology used in Silicon Valley and battle tested in Iraq and Afghanistan. This week we are doing what we said we8217ll do 8211 scale the class nationally: None of this would be possible without Pete Newell and Joe Felter and the entire team at BMNT and the extraordinary teaching team at each of these universities. This week I8217m in Washington co-teaching the 2nd Hacking for Defense Educators and Sponsor class. More universities coming to the program, more government sponsors sharing problems, more variants being taught in 2017 (Diplomacy, ImpactDevelopment, Space, Cities, Hollywood, etc.) Share this: On the last day Congress was in session in 2016, Democrats and Republicans agreed on a bill that increased innovation and research for the country. For me, seeing Congress pass this bill, the American Innovation and Competitiveness Act . was personally satisfying. It made the program I helped start, the National Science Foundation Innovation Corps (I-Corps) a permanent part of the nations science ecosystem. I-Corps uses Lean Startup methods to teach scientists how to turn their discoveries into entrepreneurial, job-producing businesses. I-Corps bridges the gap between public support of basic science and private capital funding of new commercial ventures. Its a model for a government program thats gotten the balance between publicprivate partnerships just right. Over 1,000 teams of our nations best scientists have been through the program. The bill directs the expansion of I-Corps to additional federal agencies and academic institutions, as well as through state and local governments. The new I-Corps authority also supports prototype or proof-of-concept development activities, which will better enable researchers to commercialize their innovations. The bill also explicitly says that turning federal research into companies is a national goal to promote economic growth and benefit society. For the first time, Congress has recognized the importance of government-funded entrepreneurship and commercialization education, training, and mentoring programs specifically saying that this will improve the nation8217s competitiveness. And finally this bill acknowledges that networks of entrepreneurs and mentors are critical in getting technologies translated from the lab to the marketplace. This bipartisan legislation was crafted by senators Cory Gardner (RCO) and Gary Peters (DMI). Senator John Thune (RSD) chairs the Senate commerce and science committee that crafted S. 3084. After years of contention over reauthorizing the National Science Foundation, House Science Committee Chairman Lamar Smith and Ranking Member Eddie Bernice Johnson worked to negotiate the agreement that enabled both the House and the Senate to pass this bill. While I was developing the class at Stanford, it was my counterparts at the NSF who had the vision to make the class a national program. Thanks to Errol Arkilic, Don Millard, Babu Dasgupta, Anita LaSalle (as well as current program leaders Lydia McClure, Steven Konsek) and the over 100 instructors at the 53 universities who teach the program across the U. S. But I havent forgotten that before everyone else thought that teaching scientists how to build companies using Lean Methods might be a good for the country, there was one congressman who got it first. IN 2012, Representative Dan Lipinski (D-Il), co-chair of the House STEM Education Caucus, got on an airplane and flew to Stanford to see the class first-hand. For the first few years Lipinski was a lonely voice in Congress saying that weve found a better way to train our scientists to create companies and jobs. This bill is a reauthorization of the 2010 America Creating Opportunities to Meaningfully Promote Excellence in Technology, Education, and Science (COMPETES) Act, which set out policies that govern the NSF, the National Institute of Standards and Technology (NIST), and federal programs on innovation, manufacturing, and science and math education. Reauthorization bills dont fund an agency, but they provide policy guidance. It resolved partisan differences over how NSF should conduct peer review and manage research. I-Corps is the accelerator that helps scientists bridge the commercialization gap between their research in their labs and wide-scale commercial adoption and use. Why This Matters While a few of the I-Corps teams are in webmobilecloud, most are working on advanced technology projects that dont make TechCrunch. Youre more likely to see their papers (in material science, robotics, diagnostics, medical devices, computer hardware, etc.) in Science or Nature . I-Corps uses everything we know about building Lean Startups and Evidence-based Entrepreneurship to connect innovation to entrepreneurship. Its curriculum is built on a framework of business model design, customer development and agile engineering and its emphasis on evidence . Lessons Learned versus demos, makes it the worlds most advanced accelerator. Its success is measured not only by the technologies that leave the labs, but how many U. S. scientists and engineers we train as entrepreneurs and how many of them pass on their knowledge to students. I-Corps is our secret weapon to integrate American innovation and entrepreneurship into every U. S. university lab. 125 billionyear), but the people who have dedicated themselves to make the world a better place by advancing science and technology for the common good. Congratulations to everyone in making the Innovation Corps a national standard. Share this: educators who want to learn how to teach a Hacking for Defense, Diplomacy, Development, etc. class problem sponsors who want to learn how to get the most out of their interaction with student teams and how to use the teams to help accelerate their problem government organizations who want to a more efficient way to deliver needed solutions with speed and urgency to their stakeholders. corporate innovation leaders and technologists who want to engage with both emerging national problems and students who are the future corporate work force The Innovation Insurgency We taught the first Hacking for Defense class less than 6 months ago Our goal was to scale these classes across the US giving students the opportunity to perform national service by getting solving real defensediplomacy problems using Lean Methods. In exchange our government sponsors benefit from access to talent that most likely would never have served the country. What Weve Learned: Hacking for X As soon as we stood up the first Hacking for Defense class we began to get requests from universities that sounded like, can we start a Hacking for Energy class or How about a NASA or the NRO class with Hacking for Space as the topic As soon as we followed it up with Hacking for Diplomacy we got asked, Will this work at USAID with Hacking for Development How about a completely classified version Or my favorite, How about we get the movie studios give us some of their toughest challenges and we offer a Hacking for Hollywood class in a Los Angeles university More encouraging was that program managers inside of existing government agencies started asking, could we use this method to better understand our stakeholderwarfighter needs to build and deliver needed solutions with speed and urgency Most encouraging was the reaction of our students, who as Dean Al Pisano at the University of San Diego Jacobs School of Engineering put it Will never look at their ed ucation curriculum the same way again. Many of these same students whom have never been given an opportunity to provide a public service to their country are now consider solving our nations problems the coolest job they could have. The answers to all of these questions are yes, yes, yes and yes. Why this is possible is that at its core the Hacking for X for pedagogy is built around the same Lean methodology thats been proven on the battlefield of Iraq and Afghanistan, Silicon Valley and the 1000 teams from the National Science Foundation. Modifying the curriculum for a specific technology or field of interest whether its defense, diplomacy or development or something that has yet to be asked for, is relatively simple. First, we (Pete Newell, Joe Felter, Tom Byers and I) set up a non-profit H4Di. org to coordinate all these educational opportunities. We wrote a 300-page educator guide which illustrates how to set up and teach a canonical Hacking for class. We wrote a sponsor guide which shows best practices for sponsors who want to offer problems for university students We wrote a program managers guide to help leaders inside government organizations use the class to speed up their problem solving process We hold a 2 day educator class twice a year (east coast and west) to train both educators and sponsors on best practices and logistics Share this: Being in Silicon Valley, a lot of my friends want to work for Google or Apple, but this class showed me that the problems in public service were even more challenging and rewarding. I used to watch the news about Syrian refugees and feel that I was just a bystander to a hopeless situation. But this class helped me realize I can have an impact and be part of the solution. Hacking for Diplomacy student We just held our final week of the Hacking for Diplomacy class, teaching students entrepreneurship and Lean Startup principles while they engaged in national public service applying advanced technologies to solve global challenges. Seven student teams delivered their final Lessons Learned presentations documenting their intellectual journey over just 10 short weeks in front of several hundred people in person and online. And what a journey its been. In this class, we partnered with sponsors in the State Department including: Office of Space and Advanced Technology Bureau of Political-Military Affairs Bureau of Conflict and Stabilization Operations Bureau of Counterterrorism and Countering Violent Extremism Bureau of Population, Refugees, and Migration Office of Assistance to Europe, Central Asia, amp the Americas Office of Assistance to the Near East Office to Monitor and Combat Trafficking in Persons Our sponsors treated our students like serious problem solvers who could contribute unique technical skills and unfettered customer access. In exchange the sponsors got access to fresh ideas, new technology and a new perspective on serious problems. By the end of the class our sponsors inside State had experienced a practical example of a new and powerful methodology which could help them better understand and deal with complicated international problems and apply technology where appropriate. And finally, our students learned that they could serve their country without having to put on a uniform. Today, if college students want to give back to their country, most think of Teach for America. the Peace Corps. or Americorps or perhaps if you wanted to offer your technical skills, the US Digital Service or the GSAs 18F. Few consider opportunities to make the world safer with the State Department, Department of Defense, Intelligence Community or other government agencies. (This post is a continuation of a series. See all the posts about Hacking for Diplomacy here. ) Lessons Learned 8211 Not a Demo Day Silicon Valley folks are familiar with Demo Days 8211 presentations where the message is: Heres how smart we are right now. Thats nice, but it doesnt let the audience know, Is that how smart you were three months ago, did you get smarter or dumber, what did you learn Hacking for Diplomacy Lessons Learned presentations are different. Each team presents a two-minute video to provide context about their problem and then presents for eight minutes about the Lessons Learned over their ten weeks in the class. As an example, Team Trace worked with the State Department Office to Monitor and Combat Trafficking in Persons. The team was challenged to help companies push policies of responsible business lower down the supply chain. The key thing to note in this presentation is not only that the team came up with a solution, but also how in talking to 85 people, their understanding of the problem evolved, and as it did, so did their solution. (see Slides 12 and 25). If you cant see the video click here . If you cant see the presentation click here . Team Hacking CT was sponsored by Bureau of Counterterrorism and Countering Violent Extremism with the goal of deterring individuals from joining violent extremist groups. After 100 interviews, the team realized that a bottom-up approach, focusing on support for friends and family of those at risk for radicalization, might be effective. If you cant see the video click here . If you cant see the presentation click here . First, students took the problems they got from their State Department sponsors and transformed those into what we call hypotheses. For instance, one problem was: We need to improve coordination among all the organizations trying to help Syrian refugees. Thats a big, unwieldy problem. Students had to break it down into a series of hypotheses. They had to identify who were the beneficiaries and stakeholders, and think about what specific service they were going to provide them, how they were going to get it to them and who was going to pay for it. To help them do that, we have them map their nine critical hypotheses onto a single sheet of paper called the Mission Model Canvas . Then in step two, the teams got out of the classroom to test these hypotheses through interviews with people in the real world. Every team spoke to close to 100 potential beneficiaries, partners and stakeholders including NGOs, tech company executives, supply chain managers, foreign service officers in embassies around the world, and even refugees. While the students were interviewing, they also employed the third piece of the Lean methodology: building the solution incrementally and iteratively. These solutions, called Minimal Viable Products (MVPs), are what allow the teams to become extremely agile and responsive. As teams talk to stakeholders they gather evidence to either validate, invalidate or modify their hypotheses. If they find out that their assumptions are wrong (and almost all do,) they Pivot . that is, they make fundamental changes to their hypotheses, instead of blindly proceeding forward simply executing a plan. This ability to gather data, build and test MVPs, and then change course is what gives Lean it8217s tremendous speed and agility to deliver rapid solutions that are needed and wanted. As an example, Team Aggregate DB was working with the State Department Bureau of Conflict and Stabilization Operations (CSO). CSO helps embassies and diplomats to visualize, understand, and stabilize conflict. The teams challenge was to get helps embassies and diplomats get more information about informal leader networks. Getting out of the building and talking to 87 people gave the team got a firsthand view of the downside when an embassy does not have access to the right local contacts. (Slides 3-9) If you cant see the video click here . If you cant see the presentation click here . As they developed MVPs, our students took these solutions out into the real world for feedback. At first the solutions were nothing more than drawings, wireframes or PowerPoint slides. As they came to understand their problems more deeply, they refined their solutions into the final products we saw. For example, Team 621 8211 Fatal Journeys worked with the State Department Bureau of Population, Refugees, and Migration. The teams challenge: how to get more data on missing or perished refugees. In this presentation, note how the teams understanding of the problem evolved over the course of talking to 88 people. They realized there was a missing link between key stakeholders that limited identification of perished refugees and prevented emotional and legal closure for their families. The team pivoted three times as they gained deeper and deeper insight into their problem. With each pivot, their solution radically changed. (Their first pass of problemsolution understanding is on Slides 1-29, but then they get additional insight in slides 36-50. Finally, slides 51-64 is their third and final iteration). If you cant see the video click here . If you cant see the presentation click here . Hacking for Diplomacy was profiled this week in the L. A. Times . Weve also had L. A. Times Beijing bureau chief Julie Makinen. who is on a JSK journalism fellowship at Stanford, helping coach students this quarter on interviewing and research techniques. Julie has been sharing her impressions of the class on this blog. Heres her last installment: In the Netflix age, suspense is an increasingly rare commodity. If were intrigued by an hour of House of Cards , we need not delay gratification we can just queue up the next episode and push play. But following Stanfords Hacking for Diplomacy class over the last 10 weeks has been like watching a TV drama the old-fashioned way. There were cliffhangers every time, and you had to wait seven days to find out what would happen next. The class, which meets just once a week but requires massive outside work, is run not as a traditional lecture where professors drone on in front of passive students 8212 just the opposite. Its the students standing up in front, discussing what theyve found out in the past seven days, what progress theyve made, what obstacles theyve run smack into. The teachers sit in the back row and lob questions and critiques forth 8212 sometimes very direct critiques. That format keeps students and teachers alike on the edge of their seats. Conflicts and misunderstandings within student teams 8212 and between students and sponsors 8212 cropped up as the students tried to learn about the State Department, their sponsors problem, and Lean Startup methodology all at once. Students, teachers, and interviewees said surprising, intriguing, even stunning things. Some days, you could see teams going off the rails, but instead of just shouting at your screen, No, dont go down that alley a professor would actually speak up from the back with something blunt like, Youre way off track, and were firing your idea. And just when you thought a team had struck upon a brilliant notion for a product, theyd report back during the next session that everyone they put it in front of hated it. I started looking forward to each Thursday at 4:30 p. m. like my parents looked forward to watching Dragnet as kids, because the suspense was killing me. Thursdays season finale did not disappoint. Teams that just two or three weeks ago seemed to be foundering pulled off some amazing comebacks. Take Team Exodus, which had spent a substantial part of the quarter focused on how to match private companies seeking to assist Syrian refugees with NGOs working in the field. Late in the term, the students scrapped that idea after finding competitors who were already deeply engaged in that space. They did a major pivot and decided to concentrate directly on refugees as customers 8212 building on all they had learned during their first eight weeks of interviewing and research. In week 9, they decided to build an AI chatbot on Facebooks Messenger platform to allow refugees to ask questions like, Where can I get clothing The bot will tap into a network of NGOs to source answers. A very basic prototype, built primarily by team member Kian Katanforoosh. a masters student in computer science and management science amp engineering, is already up and running. On the eve of Thursdays class, team members Katie Joseff and Berk Coker had a call with the United Nations refugee agency, UNHCR. and learned that the organization was very interested in working with the students to bring an Arabic chatbot to the field, most likely starting in Jordan. At the end, our team kind of came out of the weeds, said Joseff, an undergrad majoring in human biology. We finally got to the thing that Steve Blank talks about where you can see the whites of a customers eyes and they just really want the product youre talking about. Team Exodus: Coordinating information to better serve refugees If you cant see the video click here . If you cant see the presentation click here . Watching the students process and progress was an eye-opener even for many State Department sponsors and private-sector mentors. Team Space Evaders, who in week 7 seemed to be vying for the title of Team Whose Proposed Products Generated the Most Yawns from Potential Customers, had an ah-ha moment and decided instead of focusing on tracking objects already in space, theyd pivot and concentrate on objects that will be launched in the future. Theyre proposing a debris footprint that would rate satellites before theyre sent into orbit on how much space junk they could generate. The team hopes that this could lead to international design standards to reduce space debris. They had a fundamental insight dont track em, solve it before they even get into space, said Jonathan Margolis. deputy assistant secretary of State for science, space and health who came all the way from Washington to meet with the team and sit in on the class in Week 9. Its a reconceptualization of a problem weve really been struggling with. Team members Dave Gabler, a masters student in business and public policy with an Air Force background, and Matthew Kaseman, an Army vet and freshman in aerospace engineering, said the next step is to produce a white paper that fleshes out the mathematical formulas that could underpin a ratings system, then take that to academic and industry conferences. That would help start a public discussion and push the debate, said Gabler. The math is probably the easy part, said Pablo Quintanilla. a former Foreign Service Officer and current head of public policy for Asia for Salesforce, who served as mentor for the Space Evaders team. Theres so much more to the behavioral side who in the international space community will adopt this Quintanilla said that working with Space Evaders drove home for him the merits of forming diverse teams to tackle problems. Besides Gabler and Kaseman, the student team included Kate Boudreau, a junior majoring in biomedical computation, and Tyler Dammann, a junior in computer science. This cross-functionality and working across disciplines is really effective, Quintanilla said. I feel like this is living proof that you should work everywhere like this. Team Space Evaders: Reducing space junk If you cant see the video click here . If you cant see the presentation click here . Professor Jeremy Weinstein. a co-instructor for the class who recently served as deputy U. S. ambassador to the United Nations, acknowledged that 10 weeks is a really short time frame for the students to make any meaningful impact. But unlike an internship, where a lone student plugs into an existing bureaucratic hierarchy and rules, the Hacking for Diplomacy students had the advantage of being able to work in teams 8212 and approach the problem more as outsiders. The students dont have to play by the same rules as insiders. They can ask the non-PC questions, said Weinstein. To be ignorant of the rules is a blessing at times 8212 if you can do it respectfully. Getting students to have a healthy appreciation for how government policy is made 8212 sometimes painfully slowly 8212 is part of the educational process. And so perhaps is getting bureaucrats to be more open to fresh ideas. Theres not going to be a flip of the switch in State as a result of this class, Weinstein said. There is some skepticism. But I think more broadly, weve won some people over. Thursdays wrap-up session attracted a diverse audience, including representatives from leading Silicon Valley tech companies as well as diplomats from France, Britain and Denmark. Susan Alzner. head of the U. N. Non-Governmental Liaison Services New York office, said after watching the student presentations, she wants to take the customer discovery and interview methodology back to her agency. The U. N. has lots of small teams of people who often believe they already know the solution to a problem. And the U. N. does way too much consultation digitally. Interviews are critical. Its so elaborate to see these students doing 100 interviews to understand a problem, but its so important to orient yourself before making a plan to do something. Team Hacking 4 Peacekeeping: Better data on, and decision-making about, peacekeeping forces If you cant see the video click here . If you cant see the presentation click here . Weinstein noted that scaling up Hacking for Diplomacy may not be as easy as expanding Hacking for Defense. simply because there are millions of people who work in the Department of Defense while the size of the State Department foreign service corps is smaller than the total number of people who play in military bands. That means there are fewer people who can serve as sponsors. At the same time, the class could tap a wider array of sponsor organizations. Scale maybe has to look different 8212 we can look to the State Department, but also UNHCR, the foreign ministry of the U. K. other international organizations, Weinstein said. You have to think of a different array of partners. Most of the State Department sponsors for this years class, Weinstein noted, were not political appointees but career foreign service officers or career civil servants. They are the glue that holds the agency together and they are key to getting anything implemented in government. And so the buy-in is there, he said. But they also need permission they need a blessing to experiment with radically different ideas. And you need political cover in these bureaucracies to do this kind of work. I hope, he added, well have that cover in a subsequent administration. More than cover. Endorsement. Enthusiasm. Excitement. Our Teaching Team Like the students efforts, the teaching of this class was also a team project. I was joined by Jeremy Weinstein. former deputy to the U. S. ambassador to the United Nations and a Stanford professor of political science Zvika Krieger. the State Departments representative to Silicon Valley and senior advisor for technology and innovation retired U. S. Army Col. Joe Felter. who co-created Hacking for Defense and is a senior research scholar at the Center for International Security and Cooperation at Stanford and Steve Weinstein. chief executive of MovieLabs who teaches entrepreneurship at Stanford and UC Berkeley. Our teaching assistants were Shazad Mohamed, Sam Gussman and Roland Gillah. We were fortunate to get a team of seven mentors currently or formerly served in the State Department and selflessly volunteered their time to help coach the teams. Each team also got a mentor from the tech industry who helped guide them through creating their final products. Of course, huge thanks to the Stanford students who gave their all through this class. Going forward While our previous Hacking for Defense class gave us a hint that doing the same for Diplomacy would work, were a little stunned about how well this class with the State Department went. A surprising number of students have decided to continue working on foreign policy projects after this class with the State Department or with NGOs . Other colleges and universities have raised their hands, and said they want to offer Hacking for Diplomacy or potentially a USAID Hacking for Development class at their school. If youre interested in offering Hacking for Diplomacy (or Defense) in your school, or if youre a sponsor in a federal agency interested in solving problems with speed and urgency, join us at our next H4D educators class January 17-19 th at Georgetown. Our sponsors inside State saw examples of a new and powerful methodology 8211 Lean which could help them better understand and deal with complicated international problems Lean offers State speed and agility to deliver rapid solutions that are needed and wanted Our students learned that they could serve their country without having to put on a uniform Other universities are willing to have their students work on diplomacy and development problems The class was a success Share this:

No comments:

Post a Comment